Beantwoord

Simkaart update morgen? Moet ik alleen herstarten?

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Hoi,

 

ik krijg morgen een simkaart update. Maar moet ik nou alleen de telefoon hebben aanstaan of ook de gehele dag de telefoon op mobiele netwerken hebben staan? 
 

wie helpt mij:) 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 July 2021, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Lieke79, inmiddels is de update van jouw simkaart uitgevoerd als het goed is. Je hebt een sms gekregen enkele dagen voor de update met daarin een uitleg en instructies. 
Voor dit soort vragen ben je wellicht in de toekomst het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website

Hoi. 
 

Ik kreeg zojuist een smsje dat ik binnen 7 dagen mijn simkaart moet activeren anders doet de simkaart het niet meer. Dat is wel gek want 22 dagen geleden ben ik nl vanwege die update naar de kpn winkel gegaan en heb ik daar de simkaart laten omwisselen voor een nieuwe simkaart en die is meteen geactiveerd . 
 

Alleen ik heb toen die week ook via de site een simkaart besteld maar die is nooit aangekomen op mijn huisadres en daar heb ik toen over gebeld en toen zei kpn dat als die simkaart nog thuis wordt bezorgd dat ik deze kan doorknippen omdat ik al een nieuwe simkaart heb. Dus gaat dit sms’je over een simkaart die ik nooit thuis heb ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Lieke79, dat zal dan gaan over de niet aangekomen simkaart. Kun je verder negeren dus!