Beantwoord

Sinds 1 week overgestapt naar KPN en veel mis

  • 25 October 2019
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds 16 oktober bij KPN.. Bij de aanvraag op 16 september had ik al direct om een installatiemonteur gevragd. Die kwam helaas niet. Een vriendelijke medewerkster vond een gaatje op 17 oktober. Ik helemaal blij.

Helaas was er maar 1 tv ontvanger meegeleverd ipv de verwachte en bestelde 2. Wel 3 stekkers waarvan er 1 retour komt. Kortom weer een vriendelijke medewerker gesproken, hij ging alles regelen. Er zou een ontvanger meekomen met de installatiemonteur een week later en de stekker zou retour gaan met dezelfde monteur. De medewerker kon niet in het afsprakenregister  maar zag wel een aantekening staan. Hij heeft ook nog contact opgenomen met het servicecentrum. Verder zei hij mij te bellen op donderdag de 23e na 5 uur.

Gisterenmiddag zou de monteur komen en zou ik eindelijk tv kunnen kijken in mijn slaapkamer. Maar helaas de monteur kwam niet. De vriendelijke medewerker belde mij na 5 uur op en was verbaasd dat het mis was gegaan. Hij heeft naar iemand een mail gestuurd met het verzoek om zsm contact met mij op te nemen. Nog niet gebeurd.

Ik heb zelf een half uur geleden weer een vriendelijke medewerkster gesproken die me vertelde dat ze pas op 1 november een installatiemonteur kon inboeken. Ik kom volgens haar in aanmerking voor compensatie. Dat wil ik niet. Ik wil tv kijken in de slaapkamer!!!  Kortom ze kon mij niet helpen. Ik heb gezegd dat ik mijn contract wil opzeggen en ik werd doorverbonden, maar voor dat ik ook maar iemand aan de telefoon kreeg werd de verbinding verbroken.

Ik wil graag een reactie

Jolanda van Gelder

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 October 2019, 09:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @JolandaSofie. Wat vervelend dat je nog steeds geen tv kan kijken in de slaapkamer. Vreemd dat er gisteren geen monteur bij jouw thuis is langsgekomen om de tv te installeren, heb je een bevestiging ontvangen van deze monteursafspraak? Ik verwacht dat het niet mogelijk is om de afspraak te vervroegen, maar wil het uiteraard wel graag voor je uitzoeken. Wil je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum Profiel. Zodra ik je gegevens heb zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Klikkerdeklik: Forum profiel.

Reputatie 7
Badge +21

Dankje@PeterG. Dat was ik even vergeten. :upside_down:

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@JolandaSofie. Wat vervelend dat je nog steeds geen tv kan kijken in de slaapkamer. Vreemd dat er gisteren geen monteur bij jouw thuis is langsgekomen om de tv te installeren, heb je een bevestiging ontvangen van deze monteursafspraak? Ik verwacht dat het niet mogelijk is om de afspraak te vervroegen, maar wil het uiteraard wel graag voor je uitzoeken. Wil je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum Profiel. Zodra ik je gegevens heb zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer