Beantwoord

Sinds 9 april geen diensten gehad

  • 6 May 2021
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

zit al vanaf 9 april zonder internet en tv  

nu net met toeval een kpn monteur gespot bij de kast buiten gelijk aangesproken 

en probleem laten verhelpen

hij zei ik heb hier geen opdracht voor gehad maar kan er wel even na kijken 

nu nog even kijken wat ik krijg

voor het tegemoet komen van deze ellende  

mvg raymond 



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 8 May 2021, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik neem aan dat je op 9 april en daarna contact hebt gehad met kpn? 0800 0402.

meerdere malen en ook 0800 0403 en 088 0063744 

veel dingen beloofd aan de telefoon maar helaas nooit terug gebeld eo monteur gezien wie buiten in de kast het op kon lossen 

meerdere malen en ook 0800 0403 en 088 0063744 

veel dingen beloofd aan de telefoon maar helaas nooit terug gebeld eo monteur gezien wie buiten in de kast het op kon lossen 

Nu maar hopen dat die monteur die het heeft gerepareerd geen boete krijgt omdat hij heeft gewerkt. :rofl:

Reputatie 7
Badge +17

Dag @rhitipeuw! Welkom op ons KPN Forum. Heb je van 9 april tot 6 mei geen diensten gehad? Dat is bijna een volle maand:astonished:. Wat super dat die monteur je direct kon helpen. Je kunt een vergoeding voor een netwerkstoring aanvragen op kpn.com. Heb je dit al gedaan?

Dag @rhitipeuw! Welkom op ons KPN Forum. Heb je van 9 april tot 6 mei geen diensten gehad? Dat is bijna een volle maand:astonished:. Wat super dat die monteur je direct kon helpen. Je kunt een vergoeding voor een netwerkstoring aanvragen op kpn.com. Heb je dit al gedaan?

 

ja gelukkig alles goed opgelost