Beantwoord

Sinds kort eigen huis. Nieuw abonnement afsluiten, geen keuze wifi versterkers?

  • 12 June 2021
  • 16 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik heb al jaren een kpn mobiel abo en sinds kort een eigen huis en wilde een kpn thuis internet nemen maar krijg geen keuze voor wifi versterker.

Ik zie de optie staan tot ik mijn postcode en huis nummer opgeef en dan verdwijnt de keuze.

Doe ik iets verkeerd hier?

 

Ook internet + tv kiezen blijft de keuze van wifi versterker weg.

 

Ik ben ook niet ingelogd met mijn kpn id van mijn mobiel abo.

icon

Beste antwoord door Ghostsand 17 June 2021, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Staat de keuze "maandelijks opzegbaar" misschien aan?

Nog even gekeken en ik heb de keuze niet eens voor mandelijks opzegbaar.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ghostsand ,

Je kunt kiezen uit vier aanbiedingen. Als je kiest voor een tijdelijke korting, dan krijg je geen gratis SuperWifi-punten.

De keuzes:

Wegens succes verlengd: EK Snelpakkers bij een 1-jarig abonnement: een Philips Smart TV t.w.v. 299,- of een LG Soundbar t.w.v. 299,-cadeau. OP = OP. Of kies voor 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- of 6 maanden Internet en TV voor 35,- /mnd

Die aanbiedingen gelden alléén voor nieuwe klanten, dat is @Ghostsand  niet, hij is al klant met een mobiel abo en komt dan misschien in aanmerking voor een soort van combikorting.

 

Reputatie 7
Badge +28

Die aanbiedingen gelden alléén voor nieuwe klanten, dat is @Ghostsand  niet, hij is al klant met een mobiel abo en komt dan misschien in aanmerking voor een soort van combikorting.

 

Zou goed kunnen hoor, maar ik vraag het mij af. Tenslotte wordt één van de andere drie opties wel aangeboden. Ik snap het ook niet helemaal. Ik wil jouw stelling niet uitsluiten. 

Reputatie 7
Badge +21

Nee, dat denk ik niet. Dit staat bij de actievoorwaarden.

  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
Reputatie 7
Badge +28

Ik denk het ook, @RBxx . Ik vermoed dat @Ghostsand de tijdelijke korting heeft aangeklikt. (één van de vier opties.)

Ik heb een incognito venter bij gepakt om nogmaals van begin te beginnen:

Ik ga naar KPN.com → Aanbod → Internet &TV

Als ik op de pagina uitkom zie je de volgende:

Vervolgens vul ik mijn adres is zoals ze dat willen en druk ik op check, en dan word dit mijn keuze:

Extra info: ik ben dus niet ingelogd op mijn KPN ID en de adres van mijn huidige mobiel abo staat nog op mijn oude adres tot ik volledig over ben.

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt dus wel korting. Maar de overige opties zijn weg. Probeer eens een huisnummer hoger of lager. Wat zie je dan?

Reputatie 7
Badge +24

Misschien heeft de vorige bewoner net een paar maanden geleden een nieuw abonnement met SuperWiFi's afgesloten. En heeft KPN om fraude te voorkomen een blokkering ofzo ingesteld. Dat bijvoorbeeld meerdere keren in 1 jaar op 1 adres een welkomstgeschenk niet mogelijk is ofzo. Ik gok zomaar wat hoor…

<fantaseermodus>

Hier moet een KPN medewerker in duiken. Die zal het misschien ook niet weten, moet het navragen, antwoord duurt lang, 2 weken verder, oplossing is er, maar actie met gratis tv of soundbar is voorbij.

</fantaseermodus>

@Nick83 denk net als jij dat de vorige bewoner ook een kpn abo had

@nick@jimny Is ook het enige dat ik kan bedenken.

Ik zal morgen contact opnemen met een medewerken.

Ik wil eigenlijk de wifi versterkers en niet de TV of soundbar. :)

Ik moet ze toch bellen om te vragen hoe het zit met Pair bonding op mijn adres.

@Ghostsand zie deze link v.w.b. pairbonding

 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 7
Badge +24

@nick@jimnyIs ook het enige dat ik kan bedenken.

Ik zal morgen contact opnemen met een medewerken.

Ik wil eigenlijk de wifi versterkers en niet de TV of soundbar. :)

Ik moet ze toch bellen om te vragen hoe het zit met Pair bonding op mijn adres.

Gelukt? 

@nick@jimnyIs ook het enige dat ik kan bedenken.

Ik zal morgen contact opnemen met een medewerken.

Ik wil eigenlijk de wifi versterkers en niet de TV of soundbar. :)

Ik moet ze toch bellen om te vragen hoe het zit met Pair bonding op mijn adres.

Gelukt? 

Ik wilde gisteren bellen en ging toch nog een keer naar de website en nu kon ik wel ineens kiezen uit alle welkom geschenken.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik denk dat dit dan een glitch was. Anders wilde ik dit nog voor je bekijken. 

Fijn in ieder geval dat het nu is gelukt. :relaxed: