Momenteel ondervinden wij de zelfde problemen sinds afgelopen zaterdag. Zaterdag deed mijn telefoon niks meer op de Wifi, zondag allebei onze telefoons, gisteren 3 telefoons, 2 tablets en een laptop niet en vandaag doet ook de TV niks meer.
Gebeld met de KPN en die komen als oplossing, we kunnen een monteur sturen om te kijken wat er aan de hand is.
Ik heb aangegeven dat ik het modem heb gereset maar dat mocht maar even soelaas bieden.
Een monteur sturen is leuk maar dat goed niet de oplossing als ik dat zo allemaal lees.
Ook ik ben al jaren klant bij de KPN maar nu kreeg ik toch echt het serieuze gevoel dat ik niet voor vol aangenomen werd. Dan heb je alles bij de KPN en dan krijg je dit.
Valt me zeer tegen en we gaan dus nu ook kijken om te zorgen dat we qua internet en TV het contact op gaan laten zeggen en overstappen naar de concurrent.
Jammer en zeer spijtig, dit is niet wat ik van jullie gewent ben.
Gr,
Marcus Vogelaar
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel