Beantwoord

sitecom wifi range extender n300 in combinatie met een experia box v10-A werkt dit?

  • 23 January 2019
  • 2 reacties
  • 1037 keer bekeken

Dag, ik probeer via een wifi range extender n300 van Sitecom in mijn keuken een beter wifisignaal te krijgen. Ik heb de video bekeken van Sitecom. Ik druk de OPS knop 2 seconden in van de sitecom en het lampje begint te knipperen, loop dan naar de kpn experiabox v10-A en druk aan de zijkant de enige knop die erop zit ook 2 seconden in. Uiteindelijk gebeurd er in de keuken niets, het knipperend lampje op de sitecom gaat uit en er is geen verbinding. Ik heb een klein huis, de afstand is circa 9 meter tussen de modem en het stopcontact. Alle stopcontacten en bedrading zijn nieuw dus daar kan het niet aan liggen.

Is de knop aan de zijkant van de experia box V10-A wel een OPS knop?

bvd voor reacties,

mvg familie smolders
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 January 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dat knopje is daar wel voor bedoelt, familie Smolders.
Ik hoop dat er ook een alternatieve methode is om die extender aan te sluiten. Vaak kun je zo'n apparaat met een kabel op een pc of laptop aansluiten en dan via de zogenaamde webinterface de wifi gegevens van de experiabox invullen. Op die manier moet ie wel contact gaan maken.
Hoe dat precies gaat weet ik niet. Daarvoor zijn de procedure's bij iedere fabrikant weer anders. Er staat vast wel iets over in de handleiding of op het internet!
De meest effectieve manier is om een kabel vanaf de experiabox naar de keuken te trekken en daar het apparaat mee aan te sluiten. Zo haal je de meeste rendement uit je wifi. Ik weet alleen niet of dat een optie is bij jullie.
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, laat het mij weten en dan gaan we er samen mee aan de slag!