Beantwoord

Slecht draadloos internet

  • 21 May 2019
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Hallo,

Wij zijn nu al lang klant van KPN.
Maar willen waarschijnlijk weg als hier niet wat word aan gedaan.
We hebben 4 experia wifi versterkers en toch is het internet niet te doen. Tuner helpt niet, monteurs helpt niet, dit ligt 100% aan de apparatuur. Tis namelijk zo dat de experiawifi's niet goed met elkaar verbinden en dus ook de heletijd switchen. Waardoor telkens internet uit is en al 2gb van me internet abbonnment is. We hebben 2,4 en 5ghz allebij een keer uitelkaar gehaalt, dat werkt niet dus nu hebben we ze weer bij elkaar en nog steeds niet. Het blijft niks dat internet van KPN. Wij hebben 200mbps en dat halen wij ook wel. Maar die wifi dat die telkens eruit vloept vreselijk. Monteurs helpt niet, chat helpt niet, tuner helpt niet, nieuwe experiawifi's helpt niet, nieuwe experia box helpt niet. We worden helemaal gek. Als wij bij de provider xsforall kijken dan komen we goedkoper uit, inclusief de beste router van de wereld erbij en kpn internet. Maar wij willen niet zomaae switchen van mail wij hebben overal geregistreerd staan dat naam@kpnmail.nl onze mail is dus als we weggaan is dat ook weg, dus willen we eerst kijken of jullie hier wat aan kunnen doen kwa internet kant, zo niet zien jullie ons waarschijnlijk niet meer terug.


Wij willen zo spoedig mogelijk een reactie ontvangen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 May 2019, 21:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
En ja hoor....
Weer een monteur...
Reputatie 3
Badge +2
Beste Julian,

Mischien is kabel trekken en dan een paar fatsoenlijke accesspoints plaatsen niet zo'n heel slecht idee.
Ik ben zelf ook niet echt onder de indruk van "versterkers"
Reputatie 5
Badge +6
Ja,
Gaat lastig als je al zoveel betaalt en nu daar geen geld meer voor over hebt
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Julian.

Ik lees dat jij 4 versterkers thuis hebt? Zijn dit de witte versterkers of de kleine zwarte? Mag ik vragen hoe deze precies zijn aangesloten op de Experiabox en op welke afstand ze staan? Met 4 versterkers zoek ik het niet meer alleen aan de Experiabox.

Verder zie ik dat er een monteur ingepland staat voor morgen. Ik hoor graag van je hoe de situatie precies is en of het met de monteur is opgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Julian, hoe is het afgelopen met de monteur?
Reputatie 5
Badge +6
Slecht 5ghz kanaal gaat nu heletijd op 0
Reputatie 5
Badge +6
Zwarte experiawifi