Beantwoord

Slecht internet in een nieuw appartement

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hoi allemaal, ik ben net verhuisd bij iemand in een appartement. Ik heb hier heel slecht wifi en ik snap niet hoe dat komt. Ik haal ongeveer 5-15 mb/s en dat is dus heel erg weinig. Daarnaast valt de wifi heel vaak weg. Nu weet ik dat je zo'n wifi test kunt doen via KPN, maar daar heb je een account voor nodig die gekoppeld is aan je KPN ID. Maar diegene bij wie ik woon zegt dat ze nooit een account hoefde aan te maken. Maar je hebt toch echt een account nodig om te kunnen bewijzen dat de wifi heel slecht is en dus kun je niet om van die extra wifiversterkers vragen. Of kan dat toch wel zonder account?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 April 2021, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Welke snelheid haal je als je met een bekabelde pc of laptop meet? 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Antony3, welkom op ons forum! Ik ben ook wel benieuwd hoe snel je deze verbinding meet met een kabel.
Is er een specifieke reden waarom je geen KPN ID aan wilt maken om de wifimanager te doorlopen? Helaas heb je die hier wel voor nodig tegenwoordig. Via mijn.kpn.com kun je deze aanmaken als je wilt.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!