Beantwoord

Slecht internet sinds de V10A

  • 4 August 2019
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

ik heb alles gedaan van kpn medewerkers(die van alles met mij doornemen ) tot wifi versterker.
En alles wifi is ruk en sorry maar voordat ik de experia box v10 kreeg was mijn internet gewoon goed . Met of zonder kabel werkt beiden niet als het hoord kon voorheen gewoon al mijn apparaten aan zetten en dan kon ik skypen nu niet eens alleen op de computer dan hapert het aan alle kanten . En heb de test gedaan en ja die geeft aan dat goed is maar hier in huis is dat toch echt anders kan niet meer skypen en dat kon daarvoor gewoon wel nergens last van gewoon jammer en niemand weet echt een oplossing ja een betaalde monteur dan is nog de vraag kan die wel het probleem vinden en mijn goede internet terug geven terwijl er zoveel mensen klagen over de experia box 😞 dan heb ik liever mijn oude box terug dan maar soms pech met tv die is nu perfect maar ja als het een het doet moet de rest ook werken :(

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 August 2019, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @petra1987 , de experia V10 is momenteel de beste modem die KPN heeft,
waar heb je problemen mee?
ik heb hele slechte wifi en bekabelt internet vet traag kan niet skypen heb alle test al gedaan en dan krijg ik te horen ja maar mevrouw u heeft maar zoveel mb op uw adres ja dat klopt maar daarvoor nooit problemen gehad en kon gewoon filmpjes op youtube kijken zonder dat ik 3 minuten moet wachten mijn fb filmpjes kan ik niet eens bekijken omdat het zo traag gaat ik wil gewoon weer kunnen internetten zonder al die smoesjes en goed alles kunnen gebruiken 😞 en nee de test uitslag klopt niks van want mijnn internet blijft traag 😞
en ik hoor ook bij andere mensen dat er veel storingen in zitten en dat ze een monteur hebben gehad en die gaf ze gelijk
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @petra1987, welkom! Ik heb de vrijheid genomen om een eigen topic voor je aan te maken. Zoals Jan aangeeft, is de V10 een goed en stabiel product, ik ben dus benieuwd of we samen tot een oplossing kunnen komen. Werkt het internet bekabeld wel goed? En gaat het dus 'alleen' om de wifi? Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan helpen we je er graag verder mee.
ik heb nu alles toegevoegd maar mijn fb en kpn zitten op verschillende emailadressen maakt hopelijk niks uit
maar zoals ik zij bekabeld en wifi is slecht dus gewoon nooit goed internet heb alle tests al door lopen ben al in gelogd op dat andere om een van de frequentisch uit te zetten en zo en wifi versterker gehad maar niks werkt en internet word er niet beter op ook na alle tests
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem. Ik zie dat je ook via Facebook contact met ons hebt gehad en dat er een klachtenafdeling is aangestuurd. Zij nemen binnen 48 uur contact met je op. Zou je dat af willen wachten? Ik kan op dit moment niet echt iets anders voor je betekenen.