Beantwoord

Slecht internet sinds overstap naar glasvezel

  • 23 June 2022
  • 11 reacties
  • 255 keer bekeken

Wij hebben nog nooit zo'n slecht internet gehad vanaf dat we glasvezel hebben.

Denk dat ik om ga naar andere provider is ook nog goedkoper.

icon

Beste antwoord door RBxx 24 June 2022, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Wij hebben nog nooit zo'n slecht internet gehad vanaf dat we glasvezel hebben.

Denk dat ik om ga naar andere provider is ook nog goedkoper.

Gelukkig kan dat.
Wel jammer dat je internet slecht is, en je niet eerst kijkt of er hier oplossingen te vinden zijn.
Klanten genoeg die je wel willen helpen.
En natuurlijk ook de Superusers en de professionals van KPN.

Denk dat ik om ga naar andere provider is ook nog goedkoper.
Dan rest alleen nog maar een Goodbye
😉

Wij hebben nog nooit zo'n slecht internet gehad vanaf dat we glasvezel hebben.

Denk dat ik om ga naar andere provider is ook nog goedkoper.

Heb je al wel gebeld hierover? Dat lijkt mij dan wel handig toch? 0800-0402

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Arco2019, het spijt me om te lezen dat je zo ontevreden bent. Wat zijn precies de klachten?

Sta je er voor open om te kijken of we je hier op het klantenforum kunnen helpen, zodat jij ook tevreden wordt over KPN internet via glasvezel?

Jazeker sta ik er voor open heb alleen op het moment mijn kleindochter hier dus kan niet zo heel veel.

Dat is ook meteen het probleem ze wil de hele dag u tube kijken en dan is hij de hele tijd aan het laden.

Is ook niet het enige wat ik heb meegemaakt omdat ik pissig ben ook een keer 5dagen helemaal niks had nog mijn bedrijf en dan komt een monteur doen alsof we hem dankbaar moeten zijn dat hij hun probleem had opgelost.

En laatst werd ik gebeld dat ik gratis het internet kon verhogen kijk je op de mail ga je een nieuw abonnement aan proberen ze je op te lichten.

 

En voor genetic heb ik een goede raad blijf jij maar bij dit forum weg jij doet niet veel goeds doe jij maar wat je de hele dag doet zet een filmpje op en ga wat met jezelf spelen 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Arco2019 
Vertel eens hoe je het hebt aangesloten, zit er een switch tussen of een draadloze set? 
Zit de KPN-tv-ontvanger wel rechtstreeks op het modem aangesloten?
En wil je de internetsnelheid eens testen via een netwerkkabel?
Hoe meer je verteld hoe beter we je kunnen helpen.

(en Gerard, geen medeforumgebruikers afzeiken, er zijn er bij die niet erg tactisch antwoord geven, je moet maar zo denken ze bedoelen het goed.)
 

Oke hebt gelijk is het niet waard .

Maar kan er weinig over zeggen is aangesloten door de monteur van KPN dus neem toch aan dat dat allemaal goed zit is toch wel zo'n beetje van begin af aan 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Arco2019 
Ik heb je vraag doorgestuurd naar een KPN medewerker, die reageert binnenkort wel

Wij hebben nog nooit zo'n slecht internet gehad vanaf dat we glasvezel hebben.

Denk dat ik om ga naar andere provider is ook nog goedkoper.

Een klacht, dat kan.
En dan geen opening bieden. om te komen tot een oplossing

Mijn advies was.

Wel jammer dat je internet slecht is, en je niet eerst kijkt of er hier oplossingen te vinden zijn.
Klanten genoeg die je wel willen helpen.
En natuurlijk ook de Superusers en de professionals van KPN.


Gelijk dreigen om te gaan voor een andere provider.
met als slotopmerking Goedkoper ook.


Mijn reactie was
goodbye

Niets mis mee.

En voor genetic heb ik een goede raad blijf jij maar bij dit forum weg jij doet niet veel goeds doe jij maar wat je de hele dag doet zet een filmpje op en ga wat met jezelf spelen 

 

En op deze reactie reageer ik niet eens.

Reputatie 7
Badge +21

Ik wil je graag helpen @Arco2019 , maar we hebben daarvoor wel informatie nodig. We kunnen alleen “zien” wat jij ons vertelt, dus kan je toch proberen wat te vertellen? Heb je problemen met wifi of ook met bedraad aangesloten apparatuur?

Je zegt “slecht internet sinds glasvezel”, dus daarvoor was het wel goed?

Welk modem heb je, gebruik je ook wifi-versterkers (welke?), een switch, heb je tv-ontvangers (welke?), een computer (via kabel of wifi?), DVS (digitale verbindingset voor data via stopcontact).

Zal. Het zo snel mogelijk doorgeven maar heb op het moment de handen vol aan mijn kleindochter

Groeten Gerard 

Reputatie 7
Badge +19

@Arco2019 Hoi Gerard, jammer om te horen dat jouw internetverbinding sinds glasvezel niet goed werkt. Goed dat je het aankaart. Zoals je al ziet denken we hier op het forum graag met je mee! Ik kan me goed voorstellen dat je nu tijd doorbrengt met je kleindochter. 

Zo gauw je daar de tijd voor hebt, horen we graag welke apparatuur jij thuis gebruikt en hoe alles aangesloten is. Op die manier kunnen we je helpen te ontdekken wat er aan de hand is, én hoe we dat kunnen verbeteren. Zonder informatie beginnen we helaas niets. Dus als je er tijd voor hebt en voor open staat, dan horen we graag meer van je.