Slecht ontvangst WiFi op smart TV

  • 7 June 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met de samsungTV , bekabeld doet alles het goed, maar zodra met WiFi is het bagger en wel vol bereik .
hoe dit op te lossen? Ik heb experiabos v10a

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem met de samsungTV , bekabeld doet alles het goed, maar zodra met WiFi is het bagger en wel vol bereik .
hoe dit op te lossen? Ik heb experiabos v10a

Niet de tv via wifi verbinden anders een v10 via marktplaats opduikelen als er vanuit KPN zelf geen wordt gestuurd, of de v10a een firmware update krijgt die dit en andere problemen oplost.

Het kan in de Samsungs zitten dat is niet heel reëel omdat bij de v10 dergelijke problemen veel minder of niet voorkomen bedraad blijft beter.
Oke ik ga vanavond proberen op advies van KPN alleen maar op 2.4 GHz werken
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @fietser777. Welkom op het forum! Heb je jouw Samsung TV inmiddels verbonden op het 2,4GHz WiFi netwerk en heb je op dit moment een stabielere internetverbinding? Heb je op andere apparaten wel een goede WiFi verbinding?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je een stabiele verbinding hebt over het 2,4Ghz netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer