Beantwoord

Slecht werkende wifi

  • 22 July 2021
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Beste kpn ik heb echt al weken slechte WiFi hier binnen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2021, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nmgn82 ,

Heb je de  wifimanager  al doorlopen?

Daarmee kun je de WiFi binnenshuis verbeteren.

Ik heb alles al doorlopen ook al een keer een nieuwe router opgestuurd gekregen

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Nmgn82 ,

Als de wifimanager  geen verbetering geeft? 

En als een nieuwe router ook niet helpt? 

 

Dan zou je de aanschaf van Superwifi kunnen overwegen: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

KPN SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWificreëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels door het hele huis te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen. 


Bestel nu 2 KPN SuperWifi punten voor de speciale prijs van 149,-

Edit : 

Nieuw: SuperWifi voor een superscherpe prijs 

Komt uit de Wifi Manager dat jouw verbinding SuperWifi punten nodig heeft om het maximale uit je wifi te halen? Via de Wifi Manager krijg je ze nu voor een superscherpe prijs – speciaal voor jou als KPN klant. Eén SuperWifi punt kost nu tijdelijk €29,50 in plaats van €99,-.

 

Nou dan wacht ik nog ff en dan stap ik wel over.

heeft het altijd goed gedaan tot dat ze ineens een andere router hebben opgestuurd toen ik al dreigde weg te gaan.

Badge +19

Natuurlijk is bij jou goed wifi mogelijk.  Vertel eens wat details. Wat is slecht? Valt het uit? Wat is er aan de hand?

Mijn telefoon geeft bijvoorbeeld vol ontvangst aan maar kan nog geen filmpje normaal kijken.

soms gewoon iets simpels laden duurt super lang.

uiteindelijk zet ik de WiFi uit en dan gaat het perfect.

tv kijken op de laptop gaat vaak wel maar wil ook nog wel eens haperen.

grootste probleem is bij onze telefoons.

Reputatie 7
Badge +10

 

Er kunnen zoveel oorzaken zijn waarom de wifi slechter is geworden.

Om wat voor verbinding gaat het, koper? glasvezel? snelheid?

Kijkt u ook tv via een tv ontvanger en hapert die ook?

 

Heeft u KPN al eens gebeld om het 1 en ander te bekijken? Evt een storingsmonteur die alles ter plaatsen door kan meten.

KPN moet wel de kans krijgen om het op te lossen, overstappen kan altijd nog.

Badge +19

Gebruik je al Wi-Fi versterkers?