Beantwoord

Slecht wifi

  • 8 January 2019
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Goedenavond,
sinds we een nieuwe modem hebben is er zeer slechte WiFi en reageert onze versterker er ook niet op. Met de oude modem hadden we nooit problemen met de WiFi. Wie lost dit op?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 January 2019, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @CcdWortman, welkom! Wat vervelend dit! Welke Experabox heb je gekregen? En heb je de wifi tuner al eens doorgelopen? Je geeft aan dat de versterker niet reageert. Wat voor versterker gebruik je? En wat ervaar je precies?

Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik ga je verder helpen.