Beantwoord

Slechte afhandeling storingen leidt tot opzegging

  • 1 March 2019
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb het soortgelijke meegemaakt: vorige week donderdag, nadat al een paar dagen problemen waren met alles, heb ik alles geprobeerd, bellen ena er zijn nog 3,2,1, wachtende(N) kreeg ik de ingesprektoon, chatten, ik heb de persoonsnaam gezien maar die reageerde niet etc , de servicetool gaf er na 7 minuten en 99%, de foutmelding als hierboven omschreven en na twee uur kreeg ik eindelijk een chat verbinding kreeg werden na de standaard vragen de verbinding getest. Het bevreemde mij dat hij vroeg welk modem ik had want uit eerdere berichten wist ik dat zij dat zelf konden zien! Maar goed uiteindelijk gaf hij toe dat hij het modem niet uit kon lezen en adviseerde mij om het modem te resetten door aan de achterzijde het minuscuul gaatje in te drukken, waarbij ik opmerkte dat als ik dat deed ik de verbinding met hem kwijt was maar dan moest ik maar even bellen! Nadat ik gepoogd had te restten ( het indrukken van het gaatje met een paperclip ) was er geen enkel resultaat!! Wat een slechte service en ik begrijp het ook best want de zoveelste reorganisatie staat voor de deur!! Ik heb toen maar mijn beide mobiele contracten en mijn all-in-one abonnement opgezegd. Na zes dagen begon men mij te bellen terwijl mijn klachten nog steeds aanwezig waren over het opzeggen. Ik heb toen gezegd dat ik best bereid was om de opzegging ongedaan te maken maar dan moest de klachten ten spoedigste verholpen worden. De dame zei dat zij van de administratie was maar dat ik gebeld zou worden voor een monteur. Niets meer vernomen dus ik denk maar dat ik de beëindiging maar gewoon doorzet. Zeer teleurgesteld dat KPN zijn klanten in de steek laat en zijn service heeft wegbezuinigd met als motto: om klachten over service te voorkomen verlenen wij geen service meer!

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 March 2019, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @BroBor, welkom! Wat waardeloos dit 😞. Het is zeker logisch dat er gevraagd wordt om een reset te doen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en er ondertussen niets wordt opgelost.

Mocht je toch nog willen dat ik eens naar de situatie kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? En wil je daarnaast nog eens kort samenvatten wat er precies aan de hand is?
Reputatie 1
Elke dag - nu reeds 14 dagen, valt de internet verbinding weg en komt er op het tv scherm de mededeling dat ik moet zappen naar een andere zender. Echter dat helpt niet, ook een reser van de ontvanger helpt niet maar komt met een foutmelding F143. Het enige dat dan help is om naar het modem te gaan en deze stroomvrij te maken en dan weer de stroom er op. Ook de resetfunctie van het modem werkt niet. Maar zoals jouw collega al zei: hij kon het modem ook niet uitlezen. Uiteraard wil ik graag dat er iets aan gebeurd. Mijn vrouw heeft spierdystrofie en is dus vaak aan huis gebonden en ik heb artrose, last van een versleten heup en problemen met mijn linker voet. Dan is tv toch onze vriend, tenminste als hij het doet. Ondertussen is de opzegging in volle gang zowel mobiel als vast maar hooguit 1 april kan ik over, niet dat wij dat willen want als alles werkt zijn we best tevreden. Trouwens: ik heb via de app nogmaals geprobeerd om te achterhalen wat het probleem nu is en dan zegt hij dat het ongeveer 2 minuten duurt. Na 9 minuten en op 99% zegt hij dat zich een fout heeft voorgedaan en probeer het later nog eens. Wat ik niet begrijp van jullie helpdesk, en ik ben in mijn werkzame leven zelf ICT-manager geweest, dat als er een probleem gemeld wordt dat er niet gecontroleerd wordt of de klacht tot voldoening van de klant is afgehandeld. Trouwens hij had ook zelf kunnen constateren dat dat ook niet het geval was. Ik ben best bereid om te heroverwegen maar dan moet ik toch voldoende bevestigd krijgen dat de hulp personen/opties ook naar behoren werken. Lijkt mij toch helder niet? In ieder geval bedankt
Reputatie 1
Trouwens ik heb de gegevens aangevuld en ik weet niet hoe het komt dat die er niet meer zijn
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je uitleg!

Ik zie inderdaad dat je modem dagelijks herstart wordt. Het lijkt me heel erg vervelend 😞. Heb je de tv-ontvangers rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of heb je hier nog een apparaat tussen? Als dat laatste het geval is: zou je de tv-ontvanger dan eens rechtstreeks aan willen sluiten op de Experiabox? Loop je dan tegen dezelfde problemen aan? Ook ben ik benieuwd dat als je de foutmelding op de tv krijgt, welke lampjes er op de Experiabox branden, of juist niet branden en knipperen en in welke kleur. Wellicht heb je dit al eens met een collega besproken, maar omdat ik je graag goed wil helpen, moet ik het nog eens vragen.

Nog even een tip voor wat betreft je mobiele abonnementen: als je deze op gaat zeggen, ben je ook de 06-nummers kwijt. Ik zie graag dat je bij ons blijft, maar mocht je er uiteindelijk toch voor kiezen om weg te gaan, kan je beter bij een andere provider aangeven dat je met nummerbehoud over wilt. Zij vragen dit dan bij ons aan en nemen jullie 06-nummers over. Ik kan me voorstellen dat het prettig is dat jullie je nummers gewoon houden namelijk.
Reputatie 1
Ik vind jouw reactie zeer netjes en pro-actief! Een tv ontvanger is via een netwerkkabel aangesloten en daar krijgen we de problemen op, de andere staat op de slaapkamer. Ik heb box 10A en helaas zit er maar één lampje op en de resetknop werkt niet. Wel zie ik dat op de voeding er één lampje voor de power zit en die brandt constant verder nog twee lampjes één voor glas en één voor internet. Beide lampjes knipperen constant. Omdat de tv feitelijk zo’n 16 tot 18 uur aanstaat begrijp ik dat de tv ontvangers daar problemen mee hebben en die zijn ook bijna elk jaar vervangen. Zo voldoende geïnformeerd?
Reputatie 7
Badge +30
Zeker! Ik wil graag een monteur langs sturen als je dat goed vindt. Die kan de boel controleren en hopelijk je probleem verhelpen. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +30
Via een privébericht heeft Rob laten weten dat alles inmiddels weer werkt dankzij de monteur en dat hij heeft besloten om bij KPN te blijven. Dubbel goed nieuws!

Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, schroom niet om weer een bericht op het forum te plaatsen!
Reputatie 1
Geweldig bedankt en een heel fijn weekend!