Ik heb het soortgelijke meegemaakt: vorige week donderdag, nadat al een paar dagen problemen waren met alles, heb ik alles geprobeerd, bellen ena er zijn nog 3,2,1, wachtende(N) kreeg ik de ingesprektoon, chatten, ik heb de persoonsnaam gezien maar die reageerde niet etc , de servicetool gaf er na 7 minuten en 99%, de foutmelding als hierboven omschreven en na twee uur kreeg ik eindelijk een chat verbinding kreeg werden na de standaard vragen de verbinding getest. Het bevreemde mij dat hij vroeg welk modem ik had want uit eerdere berichten wist ik dat zij dat zelf konden zien! Maar goed uiteindelijk gaf hij toe dat hij het modem niet uit kon lezen en adviseerde mij om het modem te resetten door aan de achterzijde het minuscuul gaatje in te drukken, waarbij ik opmerkte dat als ik dat deed ik de verbinding met hem kwijt was maar dan moest ik maar even bellen! Nadat ik gepoogd had te restten ( het indrukken van het gaatje met een paperclip ) was er geen enkel resultaat!! Wat een slechte service en ik begrijp het ook best want de zoveelste reorganisatie staat voor de deur!! Ik heb toen maar mijn beide mobiele contracten en mijn all-in-one abonnement opgezegd. Na zes dagen begon men mij te bellen terwijl mijn klachten nog steeds aanwezig waren over het opzeggen. Ik heb toen gezegd dat ik best bereid was om de opzegging ongedaan te maken maar dan moest de klachten ten spoedigste verholpen worden. De dame zei dat zij van de administratie was maar dat ik gebeld zou worden voor een monteur. Niets meer vernomen dus ik denk maar dat ik de beëindiging maar gewoon doorzet. Zeer teleurgesteld dat KPN zijn klanten in de steek laat en zijn service heeft wegbezuinigd met als motto: om klachten over service te voorkomen verlenen wij geen service meer!
Admin: eigen topic voor je aangemaakt