Of ik er blij mee moet zijn, ik weet het niet?
Met de VTG789N had ik nooit prolemen met mijn Wifi en kon ik ook probleemloos in de Box komen voor het eea mbt online servers hosten
Met de Experia BOX V10A regelmatig al gehad dat ik telefonisch onbereikbaar was wat verholpen werd door de BOX uit en weer aan te zetten
De wifi is dramatisch slecht te noemen.
Ondertussen de Wifi test al gedaan, met als resultaat 2 Wifi versterkers.
Ook kan ik regelmatig niet inloggen in de Experia BOX, pas nadat ik de BOX weer uit en aan heb gezet.
Deze problemen voorgelegd met het idee dat ik hoogstwaarschijnlijk een maandagmorgen model heb
Maar nu enkele weken mijn tweede V10A in het bezit te hebben loop ik weer tegen dezelfde problemen aan.
Ik hoop dat ik hier een concreter oplossing zou kunnen krijgen als via de helpdesk
Want daar ben ik dus nog steeds niet echt mee verder geholpen
Beste antwoord door jrsnijder
Bekijk origineel