Ik loop waarschijnlijk mijn welkoms aanbieding mis ondanks dat ik een van de eerste zou zijn die zich (2 dagen na ingaan van de actie) heeft aangemeld. Gelukkig heeft KPN Provider al beloofd dat ze zullen kijken naar een passende oplossing gelijkwaardig aan de prijs van die actie. Dus dat komt dan hopelijk vast wel goed. Maar ik heb eigenlijk weinig behoefte aan superwifi, want mijn wifi is al goed. Dus ben benieuwd wat ze kunnen bieden.
Toch krijg ik wel wat zenuwen nu want mijn Ziggo is per eind van deze maand opgezegd. Op 02-06 is mijn glasvezel FTU TK-01 al aangesloten en bij de buren ook. Die twee adressen stonden binnen een week al op gereed volgens de postcode check op kpnnetwerk.nl voor huisnummer 32 en 36 (zelfde postcode) maar mijn adres niet, misschien omdat ik de eerste was die aangesloten werd die dag?
Ik heb trouwens bewust het kabel nr genoteerd en ook in berichten doorgegeven, en heb eigenlijk een eigen NT die ik meteen zou kunnen aansluiten.
Meerdere keren al contact gehad. Woensdag 08 juni, ong week na de aansluiting gebeld omdat de buren al wel actief stonden. En verder vorige week maandag 12 juni om 16:50 contact gehad ivm bericht dat aansluitdatum naar augustus ging. En daarna donderdag 16 juni, na niks gehoord te hebben maar bericht gestuurd. Dit omdat ik dacht dat ik dan niet meteen naar Alinq doorgestuurd zou worden die telkens beloofd dat ze zouden bellen. Erg snel reactie gehad, al op vrijdag ochtend. Er is toen per mail beloofd dat de aannemer belt voor afspraak om de laatste dingen te doen, want testen is die dag niet gebeurd, alleen aansluiten. Maar dat was bij de buren ook niet gedaan en die staan wel op gereed?!
Afijn wacht ondanks veel contact helaas nog niks gehoord van de aannemer. Nu is vrijdag ochtend nogmaals de belofte dat ze zullen bellen en nu pas dinsdag ochtend nog erg kort maar vrees dat ik weer niet gebeld ga worden. Terwijl de FTU dus al aangesloten is.
Hebben jullie ook zulke ervaringen? Ik dus dat ze beloven dat ik meteen gebeld zou worden en ja ik ben misschien ongeduldig maar mijn Ziggo loopt binnenkort af.
Beste antwoord door janwilnl
Bekijk origineel