Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Jajo, welkom terug! Vervelend dat je problemen ervaart. Kun je wat meer toelichting geven wat er aan de hand is. De tv hapert begrijp ik. Is dat continu, of gebeurt het op bepaalde momenten (ochtend/middag/avond) of op specifieke zenders? Gebeurt het alleen bij live tv kijken, of ook bij opnames of terugkijken?
Het opnieuw opstarten dat je noemt, is dat ook de tv ontvanger die dat doet? Zie je ook foutmeldingen voorbij komen dan? Hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks met een kabel, of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset)?
Het opnieuw opstarten dat je noemt, is dat ook de tv ontvanger die dat doet? Zie je ook foutmeldingen voorbij komen dan? Hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks met een kabel, of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset)?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.