Beantwoord

Slechte internet verbinding

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Haperende tv ontvangst of opnieuw opstarten
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Jajo, welkom terug! Vervelend dat je problemen ervaart. Kun je wat meer toelichting geven wat er aan de hand is. De tv hapert begrijp ik. Is dat continu, of gebeurt het op bepaalde momenten (ochtend/middag/avond) of op specifieke zenders? Gebeurt het alleen bij live tv kijken, of ook bij opnames of terugkijken?

Het opnieuw opstarten dat je noemt, is dat ook de tv ontvanger die dat doet? Zie je ook foutmeldingen voorbij komen dan? Hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks met een kabel, of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset)?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Jajo. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog 🙂