Slechte internetverb. en het antw. klantenservice

• 18 december 2013
  • 1 reactie
  • 3208 keer bekeken

Ik wil het forum graag om advies vragen.

Mijn internet verbinding is bij tijd en wijle heel erg slecht. Dit bericht plaatsen kostte mij dan ook een uur. Dan valt de verbinding weer weg, dan doet hij het weer.

Heel vervelend. Nu, klantenservice zegt dat ze niets "meer"kunnen doen. De enige optie die er nog rest is een monteur. Alleen werd er onmiddelijk bijgezegd dat het voor mijn risico is. M.a.w. (letterlijke tekst) als de storing door bijvoorbeeld de magnetron komt, betaalt u de kosten. En die zijn € 46,=.

Ten eerste vind ik dit een raar antwoord, ten tweede denk ik dat ik een pakket heb gehuurd waarvan ik mag verwachten dat het werkt (werd bij de bestelling nog eens extra bevestigd, echt het werkt)

Het eerste jaar dat ik dit pakket gebruik ging goed, nu niet meer (en ik heb echt geen nieuwe magnetron!) De dame van de klanenservice besloot met te zeggen dat ze niets meer kon doen.

Als het niet bij u werkt, dan spijt mij dat. Er waren meer klachten bekend van een slechte verbinding.

Mijn vraag aan het forum: zal ik bij KPN blijven of zal ik naar UPC gaan. (meer keus hebben we hier niet). Zijn er mensen die wel blij zijn met KPN?

1 reactie

Reputatie 7
Hoi LeoK, welkom op het forum.

Als ik jouw bericht zo lees, dan heb jij waarschijnlijk melding gedaan van een slechte werking van de Internet verbinding vanaf draadloos (via wifi) aangesloten apparaten.

Als je dezelfde problemen ervaart met apparaten die bekabeld aangesloten zijn, dan zal het dus nooit aan jouw magnetron of ander "stoorzender" in huis kunnen liggen.

De fout zit dan echt tussen de router en het KPN netwerk en daar is KPN de verantwoordelijke partij om dit goed te laten functioneren. (Dus geen kosten accepteren)

Je zou dus kunnen testen of je dezelfde problemen ondervindt bij een bekabeld aangesloten PC.

Zo ja: Controleer de kabeltjes tussen de router en het KPN netwerk (ISRA punt of glasvezelmodem)

Als die er goed uitzien en goed aangesloten zijn, dan kan je die monteur rustig laten komen, ze zullen de oorzaak van het probleem dan nooit kunnen afwentelen op de een oorzaak waarvoor KPN niet verantwoordelijk is.

Reageer