Beantwoord

slechte internetverbinding door pair bonding

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Sinds ongeveer 4 maanden heb ik mijn internetsnelheid laten vergroten dmv pair bonding. Echter ervaar ik al wekenlang dat mijn internet uitvalt, hapert etc. Tv beeld staat dan stil, of mijn audio streamer houdt er mee op of gaat bufferen.

KPN gebeld, teruggebeld door technische dienst. Er was al eens een nieuwe V10 geplaatst. Verder konden ze niets voor me doen. Er werd me aangeraden om 1 van de 2 aansluitingen van het V kabeltje los te trekken. Dan zou ik weer gewoon 1 lijn hebben. Dit lijkt te werken maar inmiddels betaal ik wel 7 euro per maand meer voor iets dat niet werkt.

Om verwarring te voorkomen bel ik KPN maar niet meer want voordat je het weet heb je helemaal geen internet.

Door de monopoliepositie van KPN heb je verder geen keuze maar als ik een beter alternatief kan vinden ben ik weg. Waardeloos dit.

 

 

Door 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 October 2019, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ron, welkom op het forum! Dat is een raar antwoord, waar ik dan ook graag even verder naar kijk. Vul je gegevens in op je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url], en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we eens even zien wat er verder nog kan :)

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Ron. Mocht je nog hulp nodig hebben, reageer alsnog en vul je profiel in.