slechte service

  • 24 February 2021
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Al een week bezig met weg vallende wifi. Verleden week zou er met spoed een monteur gepland worden en zou gebeld worden. Krijg ik dag later sms dat er een modem opgestuurd zou worden. Had aangegeven dat isra punt wws defect is of aansluiting in de muur. Week lang elke dag gebeld maar kom geen steek verder. Vandaag weer 4 x gebeld en ik wordt morgen terug gebeld of er een monteur kan komen. Heb 1000 x aangegeven thuis te werken en dat ik 100 % goede wifi nodig hebt. Ze snappen er helemaal niks van en wordt minuten lang in de wacht gezet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

U heeft geen goed Wi-Fi nodig om te werken. U heeft een goede internetverbinding nodig. Werken hoor je bekabeld te doen. Alleen al uit oogpunt van veiligheid.  Werkt uw bekabelde verbinding ook niet?

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Witteman! Gaat zo te horen niet helemaal lekker. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je!

Gedaan,

Reputatie 7
Badge +17

Je bent vandaag rond 14.30-15.00 uur gebeld door een monteur. Hij kreeg je helaas niet te pakken. Hij gaat nog een belpoging doen. Vermoedelijk niet meer vandaag. 
Uit de notities maak ik op dat je het modem niet gaat ophalen bij het servicepunt, klopt dit?:thinking:  Waarom niet? Wil je graag de V8 blijven gebruiken? Het kan uiteraard zijn dat de V8 de stoorzender is. Afijn, het modem blijft 14 dagen liggen totdat hij wordt teruggestuurd. 

Ik vermoed dat de monteur je het advies gaat geven eerst het modem te vervangen. Lost dit niets op, dan kunnen we altijd verder kijken. 

 

Als je alles goed gelezen hebt ligt het wss niet aan de modem maar aan het isra punt en of aansluiting. Ik heb een aansluiting op een oude telefoonstekker met 4 puntjes. Ik werk thuis en de modem doet het nog al is deze super traag met 1.3 als snelheid. De plus geeft het pakket niet mee als ik het oude inlever. Een v10 of v12 past niet op onze aansluiting en isra moet gecontroleerd worden. Ik kan niet zonder internet en dat is iets wat ik al 100 keer hebt aangegeven. De monteur moet met spoed langs komen en dit heb ik verleden week al aangegeven. Ik werk zelf bij de concurrent en heb collega.s die bij kpn gewerkt hebben. Graag met spoed een monteur waar ik al een week op wacht. 

Reputatie 7
Badge +17

@Witteman Oké. Dit lees ik voor het eerst en maakt de situatie natuurlijk anders. Als dat zo is, dan moet er inderdaad een monteur komen. Gezien een monteur (op afstand) het ticket in beheer heeft, kan ik dit niet voor je regelen. Houd je telefoon dus even in de gaten. Mijn collega gaat je binnenkort (hopelijk morgen) opnieuw bellen om dit ticket te bespreken. Als je dit uitlegt, dan komt het vast goed. 

 

Schiet dus lekker op zo, geen steek verder. Hele dag ben ik bereikbaar en net als ik 1 minuut bel heeft hij gebeld en krijg ik een sms dat hij gebeld heeft. Snap niet dat jullie niks noteren in jullie sysytemen want heb het nu al minstens 10 keer uitgelegd en gisteren zelfs 6 keer gebeld. Verleden week is er helemaal niks genoteerd in jullie systeem terwijl ik bijna 2 uur aan de telefoon hebt gezeten met iemand waarbij ik wel 10 keer heb moeten vragen...ben je er nog....