Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Slechte service bij opzeggen

Opzeggen abonnement KPN internet
In verband met mijn verhuizing naar Spanje heb ik mijn abonnement bij KPN opgezegd per 10 juli 2018.
Netjes een email gestuurd op 5 juli met een bewijs van uitschrijving in pdf bestand, zoals telefonisch afgesproken. Krijg geen reactie op de mail!
Een aantal keren contact gehad met medewerkers via de chat. Antwoorden als; is in behandeling, nog even afwachten, medewerker is ziek, bewijs van uitschrijving is niet goedgekeurd enz. Er gebeurde verder niets! Weer een mail gestuurd met de zelfde bewijs van uitschrijving uit Nederland op 28-8. Weer geen antwoord. Vervolgens worden de maandelijkse termijnen van €51.50 gewoon afgeschreven.
Ik ervaar dit als erg frustrerend en kost mij veel tijd. Een hele slechte service! Ik ga hier verder werk van maken. Dit kan zo niet!

Klantnr. 90*****
K.A. Vergeer

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alex_P 10 september 2018, 15:06

Hi Karin, welkom op het forum. Dit is niet helemaal soepel gegaan zo te zien. Ik zie nu een opzegging voor 28 september bij ons, echter onterecht aangezien jij een bewijs van uitschrijving hebt van een andere datum. Ik heb je een privébericht gestuurd met het verzoek om mij het bewijs voor een laatste keer te sturen. Dan ga ik dit persoonlijk corrigeren vanaf de datum van uitschrijving.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Karin, welkom op het forum. Dit is niet helemaal soepel gegaan zo te zien. Ik zie nu een opzegging voor 28 september bij ons, echter onterecht aangezien jij een bewijs van uitschrijving hebt van een andere datum. Ik heb je een privébericht gestuurd met het verzoek om mij het bewijs voor een laatste keer te sturen. Dan ga ik dit persoonlijk corrigeren vanaf de datum van uitschrijving.
Reputatie 5
Badge +7
Karin, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Reageer