Beantwoord

Slechte service KPN glasvezel

Bij het afsluiten van het contract is afgesproken 2 televisie kastjes te leveren. Dit is bij de administratie van KPN verkeerd overgenomen. Bij levering gelijk gemeld, maar er kon pas een 2de kastje geleverd worden na installatie.Begin juni is bij ons glasvezel van KPN aangesloten. Daarbij is door de monteur voor een 2de kastje gebeld en deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden.Na herhaaldelijk contacten met de klanten service is na 5 weken nog steeds geen kastje opgeleverd. Inmiddels is al 4 keer een kastje toegestuurd, maar nog nooit aangekomen. Vandaag de eerste factuur gekregen waarop het 2de kastje staat vermeld plus meer dan € 10 aan telefoonkosten. Dit is al meer dan 100 minuten. Ook telefonisch en via mail een klacht ingediend waarop al 2 weken geen reactie is gekomen. Ik ben zo langzamerhand klaar met KPN glasvezel en wil mijn abonnement opzeggen, tenzij er heel snel een oplossing komt plus een vergoeding voor de gemaakte kosten en onvolledig opleveren van het abonnement

icon

Beste antwoord door Cornelis 10 juli 2012, 20:50

Beste matthijsberkela,

Spijtig te horen dat het tweede kastje tot op heden nog niet bij u is afgeleverd.

Om dit voor u op te pakken vraag ik u graag om mij via privébericht een  uw klantnummer, naam contractant, postcode en huisnummer toe te sturen.

Zodra wij de gegevens ontvangen kunnen wij voor u aan de slag om een oplossing te bewerkstelligen.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste matthijsberkela,

Spijtig te horen dat het tweede kastje tot op heden nog niet bij u is afgeleverd.

Om dit voor u op te pakken vraag ik u graag om mij via privébericht een  uw klantnummer, naam contractant, postcode en huisnummer toe te sturen.

Zodra wij de gegevens ontvangen kunnen wij voor u aan de slag om een oplossing te bewerkstelligen.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Glasvezel tv ontvanger stuk, gebeld een week voor de kerst, nieuwe komt er aan, afspraak voor vrijdag tussen 18.00 uur en 21.30, helaas geen koerier, weer gebeld blijken ze op vrijdag avond niet te rijden en ik was net 5 minuten te laat met bellen om er zaterdag nog 1 te krijgen, helaas 3 januari meneer, fijn hoor, 2 dagen later volgende kastje om zeep, geen tv met oud en nieuw.

Weer gebeld en op 3 januari krijg ik er nu 2, dit is toch van de gekke.

Al met al ruim 2 weken zonder tv, kun je een vergoeding krijgen van 13 euro, ik wil ewoon betere service, kastje kapot ( al na 2 weken) dan omruilen per direct, niet mensen aan het lijntje houden en denken ze kunnen toch niet onder het contract uit, niet leveren van diensten door welke oorzaak dan ook is nog altijd contract breuk, ik hoop dan ook dat ik schadeloos word gestelt voor het NIET kunnen gebruiken van televisie.

Frank

Reageer