Beantwoord

slechte tot geen internet slechte Netflix

  • 31 May 2020
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

ik ben nu al een tijd aan het kloten met het internet elke x word ik op een ander kanaal gezet maar werkt even en het gedonder begint weer

ik werk vanuit huis en ben internet nodig.

het enige wat jullie daarop zeggen is jammer mevrouw niets aan te doen het is Corona tijd.

ook Netflix kijken is savonds een drama we kunnen geen serie achter elkaar kijken blijft vaak laden blijft hangen op 99% ook hierbij is jullie reactie corona zodra het kan komt er een monteur.

geld ontvangen van jullie kant moet wel 100% want het is corona

nog voor geen 50% leveren en wel 100% moeten betalen is in mijn ogen niet eerlijk

ook de slechte service vind ik ook verschrikkelijk en dan de reclame wat ik hoor op tv en radio dat het zo super is nou niet dus

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 June 2020, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Werkt internet op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel goed en stabiel? U heeft het over Netflix, maar heeft u op tv van KPN?

we hebben glasvezel

en alles draadloos

 

Hallo @reginaarling , advies: indien mogelijk bekabeld werken.

Hoe is de tv-decoder en de tv zelf aangesloten, bekabeld of anderszins via draadloze verbindingssets, switches e.d.?

 

Reputatie 7
Badge +24

we hebben glasvezel

en alles draadloos

Ik zou zeggen: ga dan toch maar een kabeltje naar je tv leggen. 

Reputatie 7
Badge +24

U heeft het over Netflix, maar heeft u op tv van KPN?

?

we hebben een experia box van kpn  en we hebben voor tv van kpn van die kastjes dat alles draadloos is. dit hebben we al enkele jaren geen probleem mee gehad maar sinds enkele maanden is het waardeloos

Netflix betalen we aan Netflix 

we hadden toen gekozen voor alles zonder kabels en dat werkte altijd goed en de reactie van kpn was dat er een monteur moet langs komen maar ivm corona mag dat niet

Reputatie 1

Mag ik vragen hoe dit allemaal draadloos is aangesloten?

alles over WiFi of met devolo powerline adapters.

of een combinatie van de twee.

en dan graag aangeven wat waar op is aangesloten.

Eventueel met merk en model dan kunnen we een idee vormen en mogelijk verder helpen.

we hebben kastjes van kpn de DVS 650 en deze steek je in het stopcontact met stekker van tv. en we hebben een zwart HDMI Kastje

 

Hallo @reginaarling , die DVS'n, werken niet feilloos voor TV, bekabeld is veiliger en stabieler.

Het huidige stroomnet kan zwaarder belast worden of verstoord raken door nieuwerwetse dingen als LED, regelbare lampen enz. enz., dat kenden we inderdaad een aantal  jaren terug nog niet.

 

Hoi @reginaarling . Welkom op het forum.

Jammer dat het allemaal zo instabiel is. Wat die stekkers betreft kan je misschien zelf nog voor verbetering zorgen. Zoals @JanD aangeeft is het afhankelijk van wat er allemaal op jouw stroomnetwerk gebeurt. Daarom kan het ook lange tijd goed gaan en plotseling verslechteren. Soms kun je zelf nog voor verbetering zorgen. Hier staat dat uitgelegd: https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm

Als dat niet werkt, is een kabel de beste oplossing. Dan heb je qua tv kijken, hoogstwaarschijnlijk geen enkel probleem meer. 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.