Beantwoord

Slechte tot geen verbinding met wifi met Experiabox V10A en 2 SuperWiFi's

  • 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Gister contact gehad met KPN en de experia box V10A en 2 stuks wifi versterkers gereset toen ging het weer goed maar vandaag is het weer drama. Ik kan niet eens thuiswerken en mijn zoontje kan zijn chromebook niet op de wifi meer krijgen en kan nu niet aan school/ Alle lichtjes staan op groen dus dat geeft aan dat er wel wifi moet zijn. Wat kan ik aan dit probleem doen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 2 December 2021, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Bestelling iphone! Gek hoor: modem en de Wifi versterkers zijn gereset, de lampjes branden allemaal groen, maar jullie kunnen verbinding maken met de wifi? Welke melding krijgen jullie als jullie een verbinding proberen te maken? Als jullie een kabel aansluiten tussen het modem en een PC of laptop: werkt het internet dan wel?

Je bent het snelste geholpen door rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice: dat kan telefonisch of via onze chat:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een pc of laptop die bekabeld aangesloten is op de Experiabox? Heeft u daar wel internet op? Doet de tv het?