Beantwoord

Slechte verbinding: langzaam internet en haperend beeld op tv

  • 22 January 2020
  • 29 reacties
  • 411 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met "ontvanger kastjes" bedoelt u waarschijnlijk wifi versterkers. Ook wel Experia WiFi genoemd. Hier heeft u voor tv kijken op de hd ontvanger niets aan. Want nogmaals: dat moet via een kabel. En sowieso moet je die Experia WiFi ook aansluiten op een kabel. Als die kabel niet goed is, omdat u een haperende draadloze verbindingsset gebruikt, dan gaat die Experia WiFi het ook nooit goed doen.

Ja maar als ik ergens anders naar toe verhuis is daar waarschijnlijk al een kabel

Badge +19

Het probleem met de tv is in ieder geval nu bekend. Het is aan u of u met kabels aan de slag gaat. Als u verhuisplannen heeft kunt u het natuurlijk zo laten. Zo niet dan zou ik zeker aan de slag gaan met kabels als ik u was.

Reputatie 7
Badge +20

 @jojo51 Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt. Het andere topic zag ik net iets eerder en daar heb ik net een reactie in geplaatst. Ik zie echter dat hier al de nodige informatie is uitgewisseld. Ik stel voor dat we het gesprek hier verder voeren. Ik zie dat je een Draadloze Verbindingsset gebruikt en zoals je hier al hebt gelezen heeft een bekabelde verbinding eigenlijk altijd wel de voorkeur.  Zou je 'm eens opnieuw willen koppelen? 

Verder zal het één en ander ook samenhangen met de snelheid die we op jouw adres kunnen leveren. Ik kijk graag even mee, maar dan heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Reageer