Beantwoord

Slechte wifi

  • 11 January 2019
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb vandaag de nieuwe modem ontvangen van experia box v10a.
Maar heb nu alleen maar slechte Internet of Internet die elke wegvalt en pagina die niet geladen kan worden . Verschillende keren gebeld met kpn die hebben geen oplossing ervoor .behalve monteur laten komen op kosten van mij terwijl hun deze modem toesturen terwijl de oude perfect werkte want op mijn oude modem werkte de wifi snel en perfect en nu is het zo slecht. Intetnet traag of valt weg.
E monteur sturen helpt toch niet als het een slechte modem is zoals wat ik lees op de forums.

Wjee hebben hier er ook last van met de nieuwe modem of hebben een oplossing
icon

Beste antwoord door Syl77 13 January 2019, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Syl, welkom op het forum. Een monteur op eigen kosten lijkt mij ook niet de juiste oplossing. Heb jij dit probleem op meerdere apparaten? Heb je de Experiabox ook gereset? Zou je ook deze stappen willen uitvoeren?

Als laatste, zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Syl, welkom op het forum. Een monteur op eigen kosten lijkt mij ook niet de juiste oplossing. Heb jij dit probleem op meerdere apparaten? Heb je de Experiabox ook gereset? Zou je ook deze stappen willen uitvoeren?

Als laatste, zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

I

Hi Syl, welkom op het forum. Een monteur op eigen kosten lijkt mij ook niet de juiste oplossing. Heb jij dit probleem op meerdere apparaten? Heb je de Experiabox ook gereset? Zou je ook deze stappen willen uitvoeren?

Als laatste, zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
I

Het is al opgelost
Reputatie 7
Badge +24


Hi Syl, welkom op het forum. Een monteur op eigen kosten lijkt mij ook niet de juiste oplossing. Heb jij dit probleem op meerdere apparaten? Heb je de Experiabox ook gereset? Zou je ook deze stappen willen uitvoeren?

Als laatste, zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
I
Het is al opgelost



Fijn om te lezen Syl. Mogen wij hier ook weten wat er aan de hand was?
WWaarschijnlijk een storing . Heb geprobeerd om mij bericht te verwijderen maar dat lukt niet
Reputatie 7
Badge +24
WWaarschijnlijk een storing . Heb geprobeerd om mij bericht te verwijderen maar dat lukt niet

Is ook niet nodig hoor, je hoeft verder niets te doen. 🙂