Beantwoord

slechte wifi

  • 15 August 2019
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren gebeld naar de KPN ivm slechte wegvallende WiFi verbinding in de woonkamer sinds 3 dagen.Met medewerker van KPN uitgevogeld dat alle apparaten hun WiFi vanaf boven,waar een WiFi versterker staat,haalde i.p.v. vanaf de experia box beneden. Blijkbaar was dit signaal sterker waardoor alle apparaten daar hun WiFi vandaan halen. Vandaag de experiabox beneden verplaatst naar een wat hoger ,meer vrij gelegen punt.Ipad,s en telefoons doen het weer prima nu beneden.Probleem is nu het korte DSL kabeltje wat aan de experia box zit.Een meter lang,rond.Kan ik deze vervangen door een langer kabeltje,en mag deze ook plat zijn ,of heeft dit nadelige gevolgen voor het signaal.
Ik kan mijn experia box nu namelijk moeilijk goed plaatsen
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 August 2019, 13:35

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19
Heb je een zwarte experia wifi versterker van kpn? En welke experiabox heb je?
Reputatie 1
Witte WiFi versterker,en een v9 experia box. Gaat nu prima met de experia box op een andere plek.Blijkbaar zochten de iPads steeds naar het sterkste signaal en switchen heen en weer van de experiabox naar de WiFi versterker. Hoe simpel kan het zijn. Nu alleen nog een plankje maken voor de experia box of een langere DSL kabel.
Reputatie 7
Maar als je een V9 Experia Box hebt en de zwarte Experia WiFi, dan is de wifi op jouw Experia Box uit gezet en heeft het verplaatsen van de Experia Box helemaal geen zin.
Je zou eigenlijk een tweede Experia WiFi van KPN moeten krijgen.
@wjb een Witte WiFi versterker,en een v9 experia box
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Cindy beetje, Zelf zou ik niet adviseren om de kabel te verlengen, de DSL kabel is namelijk storingsgevoelig. Je geeft aan dat je of een plankje gaat maken voor de Experiabox of dat je een langere kabel nodig hebt. Ik zou het eerste proberen, zodat je onnodig andere verstoringen voorkomt 🙂 Mocht je er nog vragen over hebben, stel ze vooral!
Reputatie 1
Prima marina,dan ga ik dat doen.ik dacht al dat dat zo was.ben blij dat ik het toch even bevestigd heb gekregen.thanks.
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan! Hopelijk blijft het dan goed gaan met je WiFi verbinding. Anders weet je ons te vinden en zoeken we samen naar een andere oplossing.

Reageer