Vraag

slechte wifi

  • 29 September 2019
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb op 20 september 200/200 internet aangevraagd.
Op 27 september is er een monteur geweest en heeft 3 minuten gekeken en zei dat de apparatuur geschikt was en het binnen een paar uur omgezet zou worden.
28 september gebeld dat het nog niet beter was.
Worde geregeld en in de loop van de dag gaat hij omhoog.
Niet dus.
Nu 29 september en na 3 keer op de chat gepraat te hebben nog niks.
Zzojuist nog 2 metingen gedaan en barslecht zoals al zo lang.


6 reacties

Reputatie 7
Zo te zien meet je via de WiFi, dat is erg onbetrouwbaar! Er zal eerst gekeken moeten worden wat jij binnenkrijgt tot in het modem. Daarna kun je verder e.e.a. Uitsluiten. WiFi is namelijk van heel veel factoren afhankelijk. Heb je ook al geprobeerd om te meten via een bekabeld aangesloten pc rechtstreeks op het modem? Wat voor resultaat krijg je dan?

En kun je op Fourstack eens kijken, wat de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres?
Ik kan 500/500 aan.
Begrijp dat wifi nooit op 200/200 Kan komen maar wel tegen of over de 100.
Zit met de meting tegen de experia box aan.
En tegenwoordig is alles wifi.
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan 500/500 aan.
Begrijp dat wifi nooit op 200/200 Kan komen maar wel tegen of over de 100.
Zit met de meting tegen de experia box aan.
En tegenwoordig is alles wifi.


Wat staat er op Fourstack? Graag even kopiëren wat er daar staat en hier plakken.
Dit is niet goed
Dat je met wifi max 100 kan halen is waanzin
Ik haal tegen de 500/500 met wifi maargoed
Wil je eens bekabeld op de experabox aansluiten en nog een speedtest uitvoeren om uit te sluiten dat het aan de aansluiting ligt
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jptje Welkom hier op het KPN Forum! Zo te horen gaat er iets niet goed met het omzetten van je verbinding. Ik ben het volledig met Jeroen en de anderen eens dat je een speedtest bekabeld wilt uitvoeren. Het verschil is echter wel heel groot. Ik kijk graag even mee of alles goed gaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jptje Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als ik je nog kan helpen lees ik het graag!

Reageer