Beantwoord

Slechte WiFi

  • 25 October 2019
  • 17 reacties
  • 249 keer bekeken

Hier ook kortstondig wegvallende WiFi bij een experiment 9 box met 2 experia WiFi‘s. 

Afstand WiFi experia huiskamer en ipad 3meter

verbinding is ook veel lager dan 100mb/s

Box al meerdere keren door mij geoptimaliseerd.

ook nog door de kpn op afstand de laaste keer.

al een paar keer chat geprobeerd maar daar reageert niemand.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 November 2019, 14:27

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe zijn de Experia WiFi's aangesloten? Met een rechtstreekse kabel of zitten er dvs tussen?

Rechtstreeks geen draadloze verbindingset

Badge +19

Kijk je ook tv via kpn? Zo Ja ervaar je daar problemen mee?

Ja kijk ook tv via kpn, nee geen problemen daar mee

Badge +19

Welke snelheid haal via Wi-Fi?

Als alles goed gaat 100Mbps

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @wolk01. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer jouw WiFi verbinding wegvalt. Ik lees hierboven dat je geen probleem hebt met de snelheid maar vooral van de stabiliteit van het WiFi netwerk, klopt dat? Gebeurt dit op verschillende apparaten en verschillende plekken in huis? Heeft het wel goed gewerkt?  Zou je alvast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Ik hoor graag van je!

Het gebeurt op verschillende apparaten en ja alles werkt en zo niet dan belandt het op de mileustraat 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je beide Experia Wifi versterkers al gereset? Zou je dit willen doen door 5 seconden achterop de Experia WiFi op de knop RESET te drukken tot de Experia WiFi uit is. Hij start vanzelf weer op en haalt dan alle gegevens op uit het modem. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?

Reputatie 7
Badge +21

Heb je beide Experia Wifi versterkers al gereset? Zou je dit willen doen door 5 seconden achterop de Experia WiFi op de knop RESET te drukken tot de Experia WiFi uit is. Hij start vanzelf weer op en haalt dan alle gegevens op uit het modem. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je nu wel een goede wifi verbinding hebt in huis. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Duurde wat langer dan 5s voordat de ledjes rood werden 

Het is nu afwachten 

Geen WiFi  tv viel ook uit WiFi gereset alleen 4g werkt😤

WiFi geen WiFi onjuist wachtwoord😓en dan weer wifi

WiFi versterkers verwijderd 

Speedtest 3.7 Mbps dl

2.7 Mbps upload 16 Ping jutter 21ms

60 dl en 60 upl  met automatische instelling van m’n experiabox nu al 3X 

of ik mijn WiFi wil verbeteren met WiFi versterkers bedraad of onbestaand?

nee dacht het niet heb er 2 versterkers verwijderd omdat deze niet werkten

Reputatie 7
Badge +21

De afgelopen dagen is er een update geweest voor de Experia Wifi versterker. Wanneer je geen wifi verbinding meer hebt met de Experia Wifi dan is in de meeste gevallen een reset de oplossing. Op de achterkant van de Experia Wifi zit een resetknop. Wanneer je deze knop een tijdje ingedrukt houdt dan gaan alle lampjes uit en wordt de Experia Wifi gereset. Ik ben erg benieuwd of je daarna weer een wifi verbinding hebt. 

Reageer