Beantwoord

Slechte wifi en vastlopen tv na bliksem

  • 12 May 2021
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Sinds de bliksem afgelopen zondag ondervindt ik problemen met de WiFi en TV. Het signaal lijkt weg te vallen waardoor WiFi niet beschikbaar is de de tv een 400 code geeft. Meerdere malen het modem gereboot, stekkers verwisseld etc helpt niet. Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedank!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 May 2021, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Domi., welkom op ons forum!
Zoals je het beschrijft heeft er ergens iets een klap gehad. Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je wilt kun je hierover ook altijd met ons bellen of chatten via 0800-0402 of via www.kpn.com/service