Beantwoord

Slechte Wifi en via helpdesk niet verder geholpen

  • 19 June 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb een slechte wifi verbinding in delen van het huis. Ik heb diverse keren een meting gedaan in huis en mijn instellingen laten verbeteren, helaas zonder resultaat. Ik heb contact gehad met KPN via de chat en er werd toegezegd dat ik een wifi versterker zou krijgen op basis van de meetgegevens. Helaas na een week niets gehoord dus nogmaals contact gezocht met KPN.
Toen kreeg ik te horen dat ik mijn abo aan moet passen zodat ze een monteur langs kunnen sturen en dat ik nu geen versterker zou krijgen??? Ik betaal ca 80,- per maand en ben dus zeker niet van plan om mijn abo aan te gaan passen. Ik wil gewoon werkende wifi in huis...
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 June 2019, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @sgmjanssen Goed dat je je verhaal hier doet, ik denk graag met je mee. Ik wil allereerst de gang van zaken duidelijk krijgen. Hoe heb je die meting gedaan, via onze Wifi Tuner? Als je deze draait dan kan er uit komen dat je in aanmerking komt voor een Experia Wifi. Dat gedeelte herken ik uit je verhaal. Een ander resultaat kan zijn dat de tuner het één en ander aanpast en dat je de keuze krijgt om zelf een Experia Wifi te kopen. Dat gaat op basis van de metingen. Wat ik nog niet volledig begrijp is de link met het moeten aanpassen van je abonnement en het al dan niet langs sturen van een monteur. Kun je dit nog iets verder toelichten?
Hallo Bart,
ik heb via de kpn WiFi tuner enkele metingen gedaan en krijg vervolgens de melding dat er aanpassingen worden gedaan aan de tuner. Vervolgens doe ik weer een meting en is de verbinding nog steeds slecht. Ik krijg dan een melding dat kpn me verder gaat helpen met een versterker. Ik krijg dan de melding om een chat te starten maar dat lukt niet via dat scherm.
Als ik vervolgens via een ander scherm (via mijn kpn) een chat start met een kpn medewerker en daar mijn verhaal doe krijg ik de melding dat ik mijn abo aan moet passen zodat er een monteur langs kan komen??? en dat zij geen versterker op kunnen sturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @sgmjanssen Dank voor alle verdere toelichting die ik van je kreeg. Ik heb ondertussen alsnog een monteursbezoek voor je kunnen inplannen. Ik ga er vanuit dat je wifi-signaal daarmee aanmerkelijk sterk zal worden. Ik lees graag hoe het is afgelopen!

Reageer