Beantwoord

Slechte wifi Experia Box V9

  • 18 September 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Onze Xperia box V9 werkt op dit moment niet meer goed. Hij valt af en toe uit en de wifi is heel slecht in vergelijking met het verleden. Kan dit te maken hebben met dat de Xperia box een oud model is. Wie heeft ook deze ervaring.
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 September 2019, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Bij mij werkt dit type nog prima. Heb je al een reset geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +24
Ik niet. De mijne werkt nog prima. En ik hoop nog heel lang. Want de nieuwe Experiabox v10a is voor als nog niet zo'n beste. Het forum staat vol met mensen die er problemen mee hebben. De wifi gebruik ik overigens niet, ik heb een TP-Link EAP 225 accespoint.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Jel7 Natuurlijk is het in de eerste plaats flink vervelend dat je daar last van hebt. Het is alleen de wifi waar je problemen mee hebt? Ik ben het met Nick en Noordzee eens dat het niet per se aan de Experia Box hoeft te liggen. De kwaliteit van je wifi wordt behoorlijk beïnvloed door de situatie in en om huis. Het kan zijn dat er qua elektronica bijvoorbeeld bij jou of bij de buren is veranderd. Ik wil je allereerst aanraden om onze wifi tuner eens te doorlopen. Deze tool meet je wifi-signaal door en doet ter plekke enkele aanpassingen als dat nodig is. Dat helpt vaak al flink.

Reageer