Vraag

Slechte wifi op Experiabox V10a

  • 16 March 2019
  • 28 reacties
  • 6615 keer bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +19
De versterkers zijn in ieder geval goed aangesloten. De 2.4 en 5Ghz kun je alsnog scheiden met de Experia WiFi versterkers. De instructies had ik een paar reacties eerder al gestuurd, maar ik begrijp dat je dit niet gezien hebt. In dit topic staan instructies voor het splitsen van de frequenties i.c.m. de Experia WiFi
Komt er gewoon op neer dat de Experiabox geen goede verbinding op de 2.4 GHz kan halen.
Ik zal nog weer proberen om de 5ghz ervan te scheiden zodat we die in ieder geval kunnen gebruiken.
Maar het blijft nog wel dat de beide verbindingen het niet goed meer deden met de versterker aangesloten.
De versterkers zijn in ieder geval goed aangesloten. De 2.4 en 5Ghz kun je alsnog scheiden met de Experia WiFi versterkers. De instructies had ik een paar reacties eerder al gestuurd, maar ik begrijp dat je dit niet gezien hebt. In dit topic staan instructies voor het splitsen van de frequenties i.c.m. de Experia WiFi

De wifi versterker gebruik ik al niet meer omdat het daardoor slechter werd. Sinds het gebruik van die wifi versterker kan mijn eigen mobiel en mijn pc ook de 5ghz frequentie niet meer vinden.
Ik kom steeds verder van huis zo. Ik kan alleen nog de 2.4ghz frequentie gebruiken op al mijn apparaten.
Op verschillende forums en zoekopdrachten lees ik problemen over de experiabox v10a.
Is dit gewoon een probleem van de Experiabox? Zo ja dan wil ik weten hoe ik van mijn abbonement af kan komen want heb er wel flink spijt van nu, tot overmaat van ramp hebben wij nu ook al geen bereik meer waardoor we niet kunnen bellen.

Reageer