Beantwoord

Slechte wifi v10a na overstap van telfort

  • 23 October 2019
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik zelfde verhaal als hier boven.Jaren lang Telfort gehad vanaf dag 1 nooit problemen.Nu 2 dagen met gsm en thuis kpn, en ja hoor laptop staat 1 meter naast het modem en WiFi valt steeds weg.Morgen komt er (gratis) monteur om het te bekijken.Kpn hoe kan het dat dit probleemĀ al 1,5 jaar hetzelfde is, internet staat vol met deze klacht.Als ik voor de aansluiting deze berichten had gelezen dan denk ik dat ik naar een ander was over gestapt.Ik heb geen spijt maar ben teleurgesteld dat kpn dit probleem nog steeds niet heeft opgelost.

Ā 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Ferry Close 28 October 2019, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Monteur 2 uur geleden modem vervangen probleem is het zelfdde

Reputatie 7
Badge +30

Beste@Ferry Close, welkom! Wat jammer om te lezen dat je meteen tegen problemen aanloopt. Je geeft aan dat de monteur is geweest en dat deze het modem heeft vervangen. Welke Experiabox heb je op dit moment? En werkte het wel goed toen de monteur wegging? Heb je de wifi tuner al eens doorlopen? En wil je jeĀ forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

ik heb contact gehad komt weer een monteur,dank voor reactieĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, fijn. Mocht ik uiteindelijk toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Ā 

we zijn nu 2 weken verder geen monteur gezienĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Was er geen afspraak gemaakt dan? Wil je je profiel alsnog aanvullen? Dan kijk ik met je mee.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Laat je het me weten als ik toch nog iets voor je kan doen?