Beantwoord

Slechte wifi V8

  • 18 January 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste KPN, 

 

ik heb glasvezel en ook een experiabox v8. sinds een aantal dagen heb ik nu geen werkende wifi signaal meer. ik ervaar package loss, een download snelheid niet hoger dan 30mbps wat voorheen meer dan 50 mbps was. ook een jitter van 18 oplopend tot 38.  zelf heb ik niks gewijzigd aan de experiabox. ik heb de online testen gedaan waarmee ik niks ben opgeschoten dan dat mij verteld werd om een wifi versterker te gaan kopen. wel weet ik dat er in almere haven afgelopen week glasvezel issues waren. als ik de topix lees hierboven dan lijkt het mij meer een issue met een experiaboxv8 zelf. bij deze wil ik u dan ook verzoeken om mij een nieuwe versie van de experiabox toe te sturen zodat ik deze kan vervangen ofwel dat u kosteloos een monteur toezend. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 February 2020, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Denisismew, welkom! Jammer om te lezen dat je hier zoveel problemen mee ervaart! We helpen je hier graag verder mee. Mochten we constateren dat we het niet op kunnen lossen of dat het modem defect is, dan kan ik inderdaad een monteur aansturen of een nieuwe modem aanvragen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik begrijp dat er uit de wifi tuner kwam dat je een betaalde wifi versterker aan kon schaffen?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

ik heb je een pb gestuurd

Welke snelheid heb je als abonnement

Als je bijvoorbeeld 500/500

Pakt neem ik aan dat je minimaal een v10 krijgt

Reputatie 7
Badge +30

ik heb je een pb gestuurd

@Denisismew laat in een privébericht weten dat er toch een monteur is geweest en dat het probleem opgelost is door een nieuw modem!