Beantwoord

Slechte WiFi verbinding

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo,

Wij ervaren veel problematiek met de Wifi. langzame/slechte verbinding.
Ook valt het nu en dan helemaal weg.

Bij het resetten van router is het probleem voor +/- 5min semi-opgelost (max 30Mbps onstabiel) en dan valt mijn verbinding weer naar 2Mbps. (150/150 abo)

Ik kan niet schakelen naar 5gHz netwerk, omdat het lijkt dat onze experiabox v9 dit niet heeft.
Kan KPN mij helpen?

mvg.
Eric

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
**Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 January 2019, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Eric Braam. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je een slechte WiFi verbinding hebt, op dit moment. Je kan het beste onze gratis tool gebruiken om de wifi-verbinding in huis te optimaliseren. Deze tool zal het wifi-kanaal wijzigen en de Experiabox opnieuw opstarten. Mocht dit het probleem niet verholpen, dan zal er een WiFi versterker aangeboden worden.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat onze online tool een gepaste oplossing heeft aangeboden en dat het probleem daarmee verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we het graag van je!

Reageer