Beantwoord

Slechte wifii verbinding in huis

  • 23 December 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Wij zijn al ca 50 jaar bij de PTT/KPN als klant geregistreerd en hebben een volledig pakket van alles wat de KPN uitzend.We zijn verhuist naar een appartement in Doetinchem, waar 2 monteurs ons weer hebben geinstalleerd, Keurig gedaan, Maar nu wil ik op een andere kamer ook wifi ontvangen, via mijn experiabox v10A, maar door de afstand en de betonnen wand lukt het niet en is mijn wifiontvangst 0., volgens de meting. Nu moet ik dus 2 draadloze wifi versterkers kopen voor 159 euro…….. Info bij de mediamarkt leert mij dat zij via Ziggo dit gratis kunnen regelen……  Wij dachten dat we recht hadden op wifiontvangst in ons gehele appartement, volgens reclame slogans ?????? Moet ik dan na zoveel jaren overgaan op een andere profider????  Wat denkt de KPN hier aan te doen????? We wachten met grote belangstelling op uw gewaardeerde berichten omtrent bovenstaande. met hartelijke groeten, P.J.Haseaar

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 January 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@botenbouwertje 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Botenbouwertje, welkom op het forum! Ik raad je aan om de Wifi Tuner te doorlopen. Die zal je verbinding doormeten en je instellingen controleren (en waar nodig aanpassen). Mocht dat niet (voldoende) helpen, dan kan het zij dat je aan het einde van het stappenplan uitkomt op een gratis Wifi monteur of WIfi Versterker.