Slechtere WiFi na plaatsen nieuw modem

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik kreeg ongevraagd een nieuw modem. Mn verbinding is nu slechter juist. En ook geen doos ontvangen en retoursticker voor terugzenden oude modem

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jokefoon. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de WiFi verbindingen slechter is geworden. Ik zal dit verder voor jou uitzoeken. Om je goed verder te kunnen helpen, heb ik een aantal vragen:
  • Wat heb je zelf al geprobeerd?
  • Heb je ook een trage bekabelde verbinding?
  • Wil je een (bekabelde) speedtest uitvoeren, een screenshot maken en in dit topic delen?
  • Heb je op verschillende apparaten een trage WiFi verbinding?
  • Op wat voor een apparaat heb je een trage WiFi verbinding en werkte het eerder wel goed?
Zou je verder nog je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag van je!
Ik begrijp de vragen nog niet eens geen idee dus
Gebruik je je oude modem toch weer.
Reputatie 7
Badge +21
Ik wil je heel graag verder helpen maar om het probleem te kunnen verhelpen heb ik wel meer informatie van je nodig. Zou je om te beginnen je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld Wellicht kan je iemand om hulp vragen voor het uitvoeren van een speedtest.
Reputatie 7
Badge +21
Helaas heb ik nog steeds geen gegevens van jou ontvangen @Jokefoon, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer