Beantwoord

Slechtere WiFi sinds Experia Box V10A

  • 14 augustus 2018
  • 54 reacties
  • 9458 keer bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ik moet zeggen dat dat niet écht als een verbetering klinkt. Het duurt lang voor er internet is, of is het traag voor een pagina geopend kan worden?

Ik kan geen probleem vinden in het signaal van de TV-ontvanger. Is dat sinds de nieuwe Experia Box? Maak je gebruik van apparatuur als een versterker, soundbar of home cinema set?
Wij hebben dezelfde problemen mbt wifi, zoals hierboven beschreven.
Een nieuw modem hielp ons ook niet.
Na wegvallen hersteld het wifi niet. Wellicht dat dit gerelateerd kan worden aan de dhcp leasetime o.i.d.?
Reputatie 7
Badge +27
Hey @tjarc, je zit nu bij Telfort toch? Ik geloof dat hun firmwareversies wat afwijken van die van ons. In build 190 is het trage DHCP probleem opgelost. Ik denk dat de DHCP leasetime hier los van staat. Check het ook even bij Telfort voor de zekerheid.
Hi Joran,

Ja sinds enkele dagen zitten we bij Telfort (model V10 zonder A).
Daar ook instabiel wifi, maar dat terzijde, bij KPN was het ook erg onstabiel (geen ip refreshed lease). Ook bij mijn schoonvader is dit het geval (EB v10 van KPN)
Alle wifi radios heb ik teruggezet op alleen n-type wifi. Wellicht dat dat helpt.

Reageer