Vraag

Sloom internet wanneer anderen internet ook gebruiken

• 10 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo,

Wanneer ik het internet in mijn eentje gebruik is er geen probleem qua snelheid en qua ping maar eenmaal wanneer bijv. mijn zusje of mijn ouders op internet zitten (bijv, netflix of gewoon snapchat) dan word mijn ping al gauw van 50 ping naar 600 ping. Vroeger toen wij net in het huis kwamen wonen hadden we dit probleem niet. Dit probleem is pas sinds een jaar eigenlijk komen optreden.

Wij hebben deze router:
Arcadyan ARV7519
Firmware Version:01.01.123

Hoe is dit probleem op te lossen? Want het rare is eigenlijk dat we dit probleem hiervoor nooit hebben gehad maar nu opeens wel. Ik hoor het graag! :)

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Escocat, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen met het internet krijgt als anderen er ook gebruik van gaan maken!

Graag kijk ik wat er aan de hand is, en help je dit probleem te verhelpen 🙂 Stuur je hiervoor je adresgegevens in een reactie op m'n privébericht ?
Badge
Misschien bellen met KPN (0800-0402) en een nieuw modem aanvragen??
Volgens mij lijkt dat modem qua uiterlijk in iedergeval op de v8 maar weet ik niet zeker hoor 😉
De v8 is in al oud vergeleken de v10 dus misschien kan het daaraan liggen, hielp bij mij wel!
Ik weet niet of dit kan met je aansluiting maar daar zou je @Koen voor kunnen vragen ;)

Ruben
Reputatie 7
Badge +21
Hi Escocat, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Laat het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je reactie op m'n privébericht @Escocat. 2 dagen geleden had ik je een vervolgvraag gesteld. Had je deze al gezien? Als je me een reactie er op stuurt kan ik je verder helpen 🙂 Ik hoor graag weer van je!

Reageer