Beantwoord

Smart TV app Pathé Thuis

  • 10 May 2019
  • 4 reacties
  • 611 keer bekeken

Ala ik Pathé thuis wil opstarten krijg ik de melding: This app is temporarily unavailable. Contact the app provider for more information

Wie herkent dit en heeft een oplossing?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 11 May 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi DieClau, welkom hier.

Heb je verder wel internet op je telefoon? Zo ja, dan is dit een issue met de app zelf.

Ik hoor graag van je.
Hoi Alex, ja op mijn telefoon heb ik internet en kan ook de Pathé thuis app daarop afspelen.
Dus wat te doen met tv app ? Kan ik die eraf halen en opnieuw downloaden?
Reputatie 7
Badge +24
Ja, meer dan dat kun je niet doen, denk ik. En wij ook niet.

Laat even weten of het opnieuw installeren helpt.
Reputatie 7
Badge +22
Dus wat te doen met tv app ? Kan ik die eraf halen en opnieuw downloaden?
Pathé en de app van KPN zijn 2 aparte dingen.
Maar er is een storing gaande met de iTV app van KPN. Dat kun je eventueel hier lezen.