Beantwoord

smart tv en internet

  • 9 October 2019
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

ik kan op mijn smart tv geen apps openen of soms maar 3 minuten kijke en dan valt het internet van kpn weg. Ik zie op het forum dat heel veel mensen dit hebben en heb al meerdere dingen geprobeerd zoals mijn samsung smart tv volledig resetten. Er staan nog meer dingen maar ik heb niet overal verstand van aangezien er veel wordt gezegd ja doe anders even kabel dit in kabel dit maar als ik zou slim was geweest had ik zelf alles wel al geregeld. Ik wil gewoon een duidelijke oplossing, want ben net overgestapt vanwege de betere wifi van kpn en nu kan ik niet eens me apps kijken... slecht begin dus. Wat is de oplossing??
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 October 2019, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Gustavo, welkom op het forum! Vervelend dat de verbinding zo wegvalt. Ik ga je een aantal extra vragen stellen. Als je die zou willen beantwoorden kunnen we kijken wat de oorzaak is, en wat er aan gedaan kan worden.

  • Wat is het type van je smart tv?
  • Welke apps ervaar je dit mee?
  • De smart tv maakt via wifi verbinding?
  • Wil je eens testen met een bekabelde verbinding. Valt het dan ook weg?
  • Bij tv kijken via de ontvanger gaat alles wel goed?
  • Welk type Experia Box heb je?
  • Heb je ook Experia Wifi of Draadloze Wifi Versterkers van ons in huis?
Reputatie 7
Badge +30

Je bent niet meer teruggekomen, Gustavo. Dan ga ik ervan uit dat het is opgelost. Zo niet, reageer alsnog, dan kijken we verder.