Beantwoord

Smartlife en Ikea

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 304 keer bekeken

Heb sinds 2 weken de Smartlife oplossing van KPN.

Heb de Sonos lamp van Ikea aangeschaft en probeer zowel de lamp als de speaker teĀ koppelen.

Speaker koppelen aan Sonos Amp is gelukt, de lamp echter is een probleem.

Tot mijn verbazing heb Ik een Ikea hub nodig om de lamp (14w) te kunnen koppelen (Bij Osram niet nodig).

Ook deze heb Ik aaangeschaft (ā‚¬32,-), opnieuw getracht de lamp te koppelen maar nu heb ik ook nog een switch/dimmer nodig.Ā 

Was wel handigĀ Ā geweest als dat van tevoren geweten had... šŸ¤. Was mijn aankoop van Smartlife wsl anders uitgevallen.

Weet iemand een mogelijkheid om toch deze Ikea te koppelen zonder nog meer investeringen?

Ā 

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 October 2019, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tappel, welkom hier.Ā 

Om eerlijk te zijn durf ik dit niet met zekerheid te zeggen. Wel kan ik je in de juiste richting duwen. het makkelijkste is om even te bellen met de servicedesk van Smartlife, als iemand het weet dan zijn zij het wel.Ā 

Ā 

De klantenservice van KPN SmartLife is bereikbaar via 0800-0201161. De openingstijden zijn:

  • maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
  • zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur
  • Op zon- en feestdagen is de KPN SmartLife klantenservice gesloten.
Reputatie 2
Badge

Hi, late reactie maar wie weet heb je er nog iets aan. Ikea lampen werken enkel met Smartlife via de Hub. De hub werkt (vanuit Ikea, niet vanuit kpn) enkel via een bedieningsapparaat zoals een switch of dimmer.

Andere smaken heeft Ikea niet. Wat overigens niet wegneemt dat alles al een zonnetje werkt wanneer het eenmaal is aangesloten šŸ˜‰Ā