smartlife of ander beveiligingssysteem

• 20 januari 2016
  • 6 reacties
  • 963 keer bekeken

Hallo,

Zal iemand mij kunnen uitleggen wat de voordelen zijn van smarttlife tegenover een ander beveiligingssysteem zijn. Nadelen van Kpn vind ik op dit moment dat ze erg duur zijn en je bent ook verplicht om een abbo af te sluiten anders werkt het niet. andere pakketten zoals Elro hebben dit namelijk niet en ben je rond de 250euro kwijt. Had ik het duurste pakket voor 300euro kunnen krijgen had ik deze vraag niet gesteld en was ik zonder twijfel bij kpn aangesloten omdat ik verder alles van kpn heb maar het prijsverschil doet mij twijfelen.

grt Bas

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ik denk dat je je ook moet afvragen welke functionaliteit je precies wilt

Robin
Reputatie 2
Badge
Ik ben in het bezit van smartlife. Heb veel rondgekeken over systemen. Ben toch bij KPN uitgekomen. Het systeem werkt degelijk. Het mooie is de thuisoppas en de hue lampen ook op het systeem. Je kan alles combineren met je licht. Licht aan als je deur opengaat. Of je hue lampen rood knipperen als er word ingebroken Ja de abbokosten zijn wat hoog en daar komt KPN hopelijk op terug. Maar het mooie aan dit systeem is dat er in de toekomst flink word uitgebreid Kijk maar op de Duitse site.
Bedankt voor de reacties.

Ik vind het ook een mooi systeem er zijn alleen andere aanbieders die het zelfde aanbieden maar dan zonder abbo. Ook is de prijs vsn aanschaf  dan veel lager dan wat kpn aanbied. Bijvoorbeeld de elro his20s. Daar zal ik graag de verschillen van willen zien. Dus wie haalt me over om het kpn pakket aan te schaffen.

Grt Bas

Reputatie 7
Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid woonveilig.

Zie: https://www.woonveilig.nl

Reputatie 1
Badge +1
basnl schreef op 20 jan '16 om 23:25uBedankt voor de reacties.

Ik vind het ook een mooi systeem er zijn alleen andere aanbieders die het zelfde aanbieden maar dan zonder abbo. Ook is de prijs vsn aanschaf  dan veel lager dan wat kpn aanbied. Bijvoorbeeld de elro his20s. Daar zal ik graag de verschillen van willen zien. Dus wie haalt me over om het kpn pakket aan te schaffen.

Grt Bas

Bas,

De vraag blijft wat voor functionaliteiten je wilt. Elk pakket kent zijn eigen functionaliteiten.  Met smartlife heb je de mogelijkheid van doormelding naar een alarmcentrale. De mogelijkheid van de schakeling met lampen en andere apparatuur waaronder Philips Hue en inderdaad biedt het mogelijk nog meer functionaliteiten in de toekomst gezien de duitse site...

Groeten,

Ramon 

RMGAvezaath schreef op 21 jan '16 om 20:46ubasnl schreef op 20 jan '16 om 23:25uBedankt voor de reacties.

Grt Bas

Bas,

De vraag blijft wat voor functionaliteiten je wilt. Elk pakket kent zijn eigen functionaliteiten.  Met smartlife heb je de mogelijkheid van doormelding naar een alarmcentrale. De mogelijkheid van de schakeling met lampen en andere apparatuur waaronder Philips Hue en inderdaad biedt het mogelijk nog meer functionaliteiten in de toekomst gezien de duitse site...

Groeten,

Ramon 

Bedankt voor je toelichting Ramon en sorry voor de late reactie.

Het Systeem van Elro bied in princiepe de zelfde mogelijkheden al smartlife vandaar ook mijn vraag waarom zal ik KPN nemen.

Reageer