Beantwoord

Sms over Direct Online Pakket ontvangen, maar die heb ik nooit gehad

  • 12 January 2022
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Ontving deze sms:   Beste klant, u heeft een Direct Online Pakket  gehad.  Tot op heden hebben wij het pakket nog niet terug ontvangen. Wilt u het pakket naar ons opsturen als u dat nog niet hebt gedaan? U ontvangt een bevestiging per sms als wij het pakket hebben ontvangen. Mvg, KPN
 

ik weet hier niets van.  Is deze SMS wel van KPN?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 January 2022, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Kreeg deze sms.   Beste klant, u heeft een Direct Online Pakket  gehad.  Tot op heden hebben wij het pakket nog niet terug ontvangen. Wilt u het pakket naar ons opsturen als u dat nog niet hebt gedaan? U ontvangt een bevestiging per sms als wij het pakket hebben ontvangen. Mvg, KPN

 

 

ik heb nooit iets van een online pakket gehad.   Een sms terug sturen is niet mogelijk 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Hoi @Constant1 . Welkom op het forum.

Ben jij wel klant bij KPN? Het zou kunnen dat er per ongeluk een verkeerd mobiel nummer is gebruikt waardoor jij nu dat SMS’je hebt gekregen.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven?

Aan verzoek voldaan

Het laatste wat ik zie over een direct online pakket stamt uit oktober 2020.  

Ik heb geen idee waar die SMS vandaan komt maar verwijder die maar. Mocht er een link in staan, liever niet op klikken.

Als het weer gebeurt, laat het weten dan kijk ik met je mee.