Beantwoord

Snel internet ook bij ons?

  • 23 April 2019
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Wonen in het buitengebied en hebben nu een internetsnelheid van 2mb. Kunnen daar dus nauwelijks iets mee doen. Wij willen een sneller internet en willen weten of KPN in ons gebied iets gaat ondernemen op het gebied van glasvezel of nieuwe kabel.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 April 2019, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Hali . Welkom op het forum. Goede vraag! KPN is van plan om flink uit te breiden en wie weet gebeurt dat ook bij jou. 2mbit is inderdaad wel heel erg langzaam en ik hoop dat er iets mogelijk is.
Via deze en deze website kun je via je postcode kijken of er upgrades aan zitten te komen. In veel gevallen kun je met zo'n lage dsl snelheid ook in aanmerking komen voor sneller internet buitengebied. Dan pak je dus een deel van je snelheid via het 4G netwerk op.
Ik ga er van uit dat je zo voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten!
Sneller internet buitengebied heb ik al een tijdje zonder noemenswaardige verbetering. KPN heeft nog geen plannen om bij ons te upgraden. In het dorp 6 km verderop is glasvezel gelegd maar in het buitengebied te kostbaar en dus wordt er niets gedaan. In deze tijd kun je zeggen dat internet bij de eerste levensbehoefte hoort daar bijna alles via internet gedaan moet worden. Als je dan af en toe niet eens bankoverschrijvingen kunt doen vanwege het trage internet vind ik dit toch wel heel erg. Laat staan de andere dingen die niet lukken..... Is het KPN, is het de gemeente ?????
Erg jammer om te lezen, @Hali . Ik begrijp dat ook nog geen hoopvolle berichten zijn via de links die ik je stuurde. Dan is het qua KPN afwachten, ben ik bang. Ik wil het zeker niet mooier maken dan het is en je aan het lijntje houden met beloftes die ik niet kan waarmaken.