Snelheden

• 29 mei 2013
  • 3 reacties
  • 5171 keer bekeken

Goedemorgen allen,

Ik weet niet of de post hier goed staat mijn excusses mocht hij hier verkeerd staan.

Alles-in-één Goud pakket. Toen was dit een maximale verbinding van 30 mb down/3 mb upload.

De verkoper vertelde mij toen duidelijk dat wanneer de snelheden zouden worden verhoogd dat dit ook bij mij zou gebeuren.

Na een aantal maanden kreeg ik een brief van KPN waarin duidelijk werd aangegeven dat de snelheden zouden worden verhoogt daarnaast zouden de namen worden veranderd om verwarring te verkomen met Fiber-to-home.

Toen ik belde dat de ik geen nieuwe snelheden had ontvangen werd medegedeeld dat mijn pakket niet werd meegenomen in de verhoging omdat ik een oud pakket had? mijn snelheden zouden namelijk later dat jaar worden verhoogd. Na meerdere toezeggingen en beloftes wacht ik nu nog steeds op de verhoogde snelheid die mij in 2011 is toegezegd. nog steeds word gezegd we zijn er mee bezig maar als ik nu een verhoging wil dan moet ik maar een nieuw pakket afsluiten.

Ik heb ook aangegeven dat ik recht heb op de nieuwe snelheden net als elke nieuwe klanten. ik krijg namelijk wel de andere servicediensten van het premium. Zoals opnemen op afstand en Spotify.

Kan iemand mij vertellen wanneer deze verhogingen eindelijk eens gaan plaats vinden daar deze blofte al 2010 stamt

m.v.g.

Kris Boender

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Kris,

Ik begrijp heel goed dat je na een toezegging van de verhoging van je snelheid daar ook gebruik van wilt maken. Ik weet echter wel dat daarbij het pakket inderdaad omgezet moet worden naar de nieuwe vorm Premium. Hierbij wordt er echter geen nieuw contract aangegaan met een termijn van een jaar, het huidige contractstermijn blijft gehandhaafd.

Graag zoek ik voor je uit of er nog eventuele andere wijzigingen zijn qua zenderpakketten bijvoorbeeld. Dan kun je daarna de keus maken wat je precies wilt. Zou je in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant en je telefoonnummer kunnen sturen? Dan kijk ik het graag voor je na.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Beste Jessica,

daar er ook al geen reactie's meer komt op persoonlijke berichten dan maar op deze wijze.

Ondanks de toezegging dat er gebeld zou worden door een collega van jou is dit nog steeds niet gebeurd.

mvg.

kris

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Kris,

Ik heb je berichten beantwoord en n.a.v. je laatste bericht weer een collega aangestuurd om contact met je op te nemen. Deze heeft je 3 keer gebeld, maar je niet kunnen bereiken.

Indien je nog steeds graag meer informatie wilt over een eventuele verlenging van je contract, raad ik je aan om dit via 0800-0404 door te geven, dan kan je meteen doorverbonden worden naar de collega's die hierover gaan. Deze afdeling werkt tot 9 uur 's avonds.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer