Beantwoord

Snelheid

• 29 februari 2012
  • 5 reacties
  • 2609 keer bekeken

Hallo,

Ik heb het Alles in 1 standaard pakket, ik vind alleen dat mijn snelheid sinds een paar dagen er laag is.

Ik zit hemelsbreed een goeie 700 meter van de centrale verwijderd.

Iemand enig idee?

Snelheid

Modem is ZTE H220N

Alvast bedankt,

Jos

icon

Beste antwoord door mojo-366 2 maart 2012, 17:39

Het probleem is opgelost! :D

Ik had vorige week de nieuwe optie opnemen aangevinkt bij MijnKPN, zaterdag werd er een nieuw modem afgeleverd en sindsdien was de snelheid zoals boven vermeld.

Ik kreeg nu net een mail dat mijn gekozen optie was geactiveerd en het waarom van het nieuwe modem.

KPN bedankt voor deze perfecte service! Nu weet ik weer waarom ik al 30 jaar klant ben! 

groeten,

Jos

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als ik deze waardes zo lees vraag ik me af, hoe heb je alles aangesloten?

Je zit trouwens op een ADSL2+ kaart en die kan max tot 20 Mb.

Het modem hangt direct naast de aansluiting van KPN.

TV -ontvanger zit op op poort drie, computer en NAS via een switch op poort 1.

Laptop wireless.

groeten,

Jos

Reputatie 2
Badge
De noise ratio geeft aan dat lijn nu op de maximale snelheid staat ingesteld, als de verbinding sneller wordt zal de lijn waarschijnlijk gaan wegvallen. Dit wordt automatisch aan KPN zijde door de zog. DLM geregeld.
Uit de waarden blijkt inderdaad ook dat je op ADSL zit. Misschien handig om te informeren of de helpdesk je naar VDSL kan verzetten.
Bedankt voor jullie reacties.

Het vreemde is dat ik wel altijd een hogere snelheid heb gehad.

Het is begonnen na het plaatsen van het nieuw ontvangen modem. (afgelopen zondag)

Hiervoor had ik de Siemens Experia box en met dat modem had ik deze problemen niet!

Het probleem is opgelost! :D

Ik had vorige week de nieuwe optie opnemen aangevinkt bij MijnKPN, zaterdag werd er een nieuw modem afgeleverd en sindsdien was de snelheid zoals boven vermeld.

Ik kreeg nu net een mail dat mijn gekozen optie was geactiveerd en het waarom van het nieuwe modem.

KPN bedankt voor deze perfecte service! Nu weet ik weer waarom ik al 30 jaar klant ben! 

groeten,

Jos

Reageer