Beantwoord

Snelheid

• 9 april 2012
  • 9 reacties
  • 8475 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik ben sinds kort over gestapt op een alles in een pakket sindsdien is mijn snelheid behoorlijk

naar beneden gegaan van 17 Mb naar 10 Mb terwijl dit pakket een snelheid aanbied van 40 Mb

dat ik die 40 niet haal is normaal maar ik verwacht toch wel de zelfde snelheid of iets hoger

je betaald veel meer voor een lagere snelheid

waar moet ik wezen om dit na te gaan

icon

Beste antwoord door demie1000 24 april 2012, 10:18

ik kan niet anders zeggen veel succes, je kan  niet verwachten dat KPN voor een paar aansluitingen een hele nieuwe Centrale gaat bouwen

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
hallo ra,

hoe lang is deze verbinding actief op de lijn ? het kan zeker een week duren voordat de snelheid omhoog gaat dit heeft te maken met de werking van DLM klik hier voor de werking van DLM verder vermoed ik dat het signaal is overgezet naar VDSL het is bij dit signaal HEEL belangrijk dat het modem goed is aangesloten, dit houd in dat het modem niet verder dan max 2 meter van het aansluitpunt met de bijgeleverde kabels van KPN mag staan

Deze verbinding is al een aantal weken actief met het alles in een parket, daarvoor had ik alleen een kpn

internet verbinding met 20 MB snelheid en telefoon apart

ik begrijp dus dat je 6 MB verlies heb aan je tv

het modem staat naast het aansluit punt

maar met een sneller parket mag je verwachten dat je niet in snelheid terug gaat

Reputatie 6
Badge +7
Als alles verder goed is aangesloten kunt u het beste even contact opnemen met KPN { 09000244 }ze kunnen uw lijn meten en eventueel een monteur sturen, als het probleem bij KPN zit of in het aansluitpunt van KPN is deze monteur gratis

Ik ben het helemaal met je eens, de snelheid is om te janken. Ik heb hier ook al meerdere keren kpn hierover aangeschreven en gebeld maar elke keer is het een lijnmeting of dsl reset (oid) het punt is gewoon dat het een bv een abbo is TOT 40 mb en ze vermelden er niet bij dat de reserveringen van tel en tv en nog af moeten en dat deze niet buiten de 40mb om gaan. Uiteindelijk mag je blij zijn als je met 1MB netto kan downloaden. Je kan schrijven wat je wilt maar KPN reageert hier gewoon NIET op. Triest is het. Het is trouwens 2x tv en 1a2 tel lijnen die van de 40mb af gaan en daarna heb je nog als je mazzel hebt 1MB netto over. Ja mooi he die 40mb lijn? Ik heb het zelfde gezeur en iedereen accepteerd het maar!
Is het misschien niet eens tijd voor de "ConsumentenBond". Misschien kunnen hun ons helpen want dit is echt waardeloos en daar betaal flink wat geld voor en ze liegen recht in je gezicht met hun 40MB kheb nu 2 weken KPN en ik vin UPC 10x beter als KPN ook al is UPC klantenservice nog zo k*t

Mijn test kwam uit op speedtest.net :

14,13Mbps Down

1,29Mbps Up

Waardeloos!!!!

Is je probleem eigenlijk al opgelost? Maak me toch een beetje zorgen als ik dit allemaal lees... Baal als een stekker hier.

Reputatie 6
Badge +7
citaatRe: Snelheid

op 20-04-2012 17:48

Is het misschien niet eens tijd voor de "ConsumentenBond". Misschien kunnen hun ons helpen want dit is echt waardeloos en daar betaal flink wat geld voor en ze liegen recht in je gezicht met hun 40MB kheb nu 2 weken KPN en ik vin UPC 10x beter als KPN ook al is UPC klantenservice nog zo k*t

Mijn test kwam uit op speedtest.net :

14,13Mbps Down

1,29Mbps Up

Waardeloos!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
demie1000
u kunt gratis dowgraden als het niet leverbaar is,  vermoedelijk staat de centrale gewoon te ver van u huis af, daar kan KPN niet zo veel aan doen hij staat waar hij staat, dus we kunnen hier lang en breed over praten maar het gaat het probleem niet oplossen ik zou zeggen downgraden !
Tuurlijk downgraden, zodat je snelheid nog lager wordt, ja echt logisch...?!?! NEE! Ik zeg ontbinding van contract, oja en allemaal ga naar klachtenkompas.nl om daar ook je klacht te delen. Aanpakken die hap.

Reputatie 6
Badge +7
ik kan niet anders zeggen veel succes, je kan  niet verwachten dat KPN voor een paar aansluitingen een hele nieuwe Centrale gaat bouwen

Reageer